Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
brzda píše:Nejde mi vložiť ten náčrt, rozmery sú 3300*1280mm základný rám, rozmery modulov vratných slučiek sú 850*500mm. Tu budú foto zo stavby a dám sem aj ten náčrt : https://brzda1111.rajce.idnes.cz/Stavba_kolajiska/.
hopeter píše:Milane to je marné , Brzda má ve všem jasno. Pravděpodobně netuší , že standartní rozteč kolejí TT má Tillig 43 mm a Kuehn 44 mm ale to nevadí , to se přihne...
Brzdo ať se ti dílo daří , já už budu jen z povzdálí sledovat.
brzda píše:hopeter píše:Milane to je marné , Brzda má ve všem jasno. Pravděpodobně netuší , že standartní rozteč kolejí TT má Tillig 43 mm a Kuehn 44 mm ale to nevadí , to se přihne...
Brzdo ať se ti dílo daří , já už budu jen z povzdálí sledovat.
Ale nie hoši, veď mi sa nebijeme, my komunikujeme a rád si prečítam úplne všetko, čo k tomu patrí a aj od Vás samozrejme, pretože je vidieť, že o tom niečo viete, vrátane všetkých pripomienok. Správne si podotkol, že ako bude prístup zo zadnej strany panelu, keby som na to nemyslel, mám od teba výraznú pomoc a podnet na riešenie a v tom vidím účel. Na to je fórum, nie? Len mi nebolo jasné, prečo mám riešiť rozteč Tillig, keď pracujem s Kuehn, teda ma ich 43mm nebude zaujímať.
To Milan: Milane , dík za ten vložený náčrt panelu.
lajblt píše:Dík. To byla taková okamžitá inspirace. Se mi nechtělo vyvolávat fotky z dovolené.
lajblt píše:Ahoj, na to, aby se vešlo všechno podle původního plánku, je málo místa. Pokud Brzda akceptuje skryté nádraží, lze s kolejivem Kuehn stvořit třeba to, co je na plánku. Kolejivo Kuehn je doplněno křižovatkovými výhybkami Tillig (označeno oranžově).
Stanice má dvě části - osobní a nákladní.
"Osobní obvod" má 5 kolejí (shora 5, 3, 1, 2, 4) s užitečnými délkami (námezník-námezník) ~155 cm (5,3) a ~210 cm (1,2,4) a celkem 5 nástupištních hran se 2 ostrovními a jedním jednostranným nástupištěm. Vlevo od nádražní budovy je kusá kolej (5a) pro poštovní dvůr.
"Nákladní obvod" má 3 koleje (6, 8, 10) s užitečnými délkami ~200 cm (6), ~180 cm (8), ~170 cm (10). 8. a 10. kolej jsou určeny primárně pro vlaky do/z vlečkového areálu vpravo od nákladního obvodu, proto mají na levé straně výtažnou kolej. Na levé straně je pak depo, uzpůsobené už zcela pro motorový provoz (zauhlování je nahrazeno naftovými stojany), s točnou a rotundou o 6 stáních.
Širá trať je sestavena z Tilliga (R353/R396). oblouky ve stanici jsou bohužel jen R325/R365, neb jiné Kuehn nenabízí (ve výhybkách).
Je to jen základní náčrt, to kdyby se to Brzdovi nelíbílo.
lajblt píše:Tak to jsem rád, že plánek splnil svůj účel. Ještě ti sem během zítřka dám podzemí, abys to měl komplet. Chceš to jako dvě oddělená skrytá nádraží (falešná dvoukolejka), tedy bez smyček?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků