Ahoj, poradíme, rýpalové mohou také?
Proč by to nebylo správně?
Rozpojovací kolej umístit na nejkratší koleji? Rozpojovač bych dal na nějakou delší...
Nákladové nádraží bych spíše nazval vlečkou/ami a napojil bych to nejkratší cestou do kolejí, resp. tuhle kolej bych napojil i na druhém zhlaví. Krátké, či kratší koleje můžeš využít i pro odstavování vozů, příp. ji mít i jako tzv. strojovou kolej - nechává se volná a využívá se pro objíždění souprav, nebo když lokomotiva odstupuje do depa. V podstatě každý šturc se hodí, buď k odstavení vozů, či lokomotiv...
Staniční sklad by měl být hned vedle výpravní budovy, sklady ve šturcech byly v podstatě na jedné lokálce a v celé síti sem tam výjimečně a teď jsou na každém kolejišti.
Skladiště či skladištní kolej můžeme využít i pro vykládku pošty či spěšin, nebo na uklizení vleku k motůrku, zálohy atd...
K depu: červenou sekci bych vypustil a vše nechal na rotundu, tak velké depo to zase není, aby byla třeba extra správkárenská hala. Na téma depa jsem se nedávno rezepsal kousek vedle (u pana Trixte myslím.).
Tolik obecně, příp. to mohu více rozvésti. V. B.