Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
workous píše:No projekt jako "bejk" , tak za rok to bude hotové?
Ove píše:workous píše:No projekt jako "bejk" , tak za rok to bude hotové?
Určitě né... do Vánoc bych chtěl rozvrhnout krajinu a pak vypuknou daně a do konce dubna nebude na větší stavbu čas, tak věnuji vyšetřené minuty na “zakopávání” (čili obracení) přestavníků. A o sobotách (kdy jsem slíbil, že budu doma) budu lepit dárky od Ježíška
milan ferdián píše:Tobě radit je dost těžké. Máš svoji hlavu .
Milan
kapmor píše:můj osobní názor by byl určitě udělat stanici o třech kolejích, s tím, že by třetí kolej u nádraží byla spíš provedena jako kusá
Ove píše:kapmor píše:můj osobní názor by byl určitě udělat stanici o třech kolejích, s tím, že by třetí kolej u nádraží byla spíš provedena jako kusá
Kusá kolej je nepraktická. Je potřeba obsloužit “vlečku” ve štěrkovně, čili jedna kolej bude obsazena prázdnými vozy a přes druhou kolej bude posun plných vozů z vlečky. Tyto je potřeba někde odstavit, než budou odvezeny (v případě jedné lokomotivy) anebo rovnou odvézt (pokud bude mít štěrkovna vlastní manipulační lokomotivu). Každopádně třetí kolej bude nutností, pokud by ve stanici čekal déle motorák a bylo by potřeba zároveň posunovat do štěrkovny... kusá kolej nic nevyřeší, jedině by se na ní odstavily plné/prázdné Talboty, ale se zbytečně složitou manipulací..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků