Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Vojtěch Vorel píše:...Na druhou stranu samostatná vlečka taky není špatná. Kdyby se podařilo ji trošku "odsunout" od stanice .... mohlo by to vypadat líp.
Trixt píše:Pokud bys ještě zvažoval předchozí variantu, pak by se mi to líbilo spíše takto. Malé skladiště dát k objízdné koleji nikoliv ke šturcu, který bych zkrátil.
JanoH0e píše:Skús sa s tím pohrať
Jarda H. píše:Pokud se týká umístění štěrkovny, nezapomeň aby délka koleje byla ve vazbě na délky vlaku a skutečnou polohu násypek, tzn. aby se dal přisunutý vlak postupně naplnit do všech vagonů (snad jsem to popsal výstižně) !
Ove píše:Jarda H. píše:Pokud se týká umístění štěrkovny, nezapomeň aby délka koleje byla ve vazbě na délky vlaku a skutečnou polohu násypek, tzn. aby se dal přisunutý vlak postupně naplnit do všech vagonů (snad jsem to popsal výstižně) !
Neboj, tohle mám "změřené", čili proto ty 2 čtyřvagonové soupravy.... (jedna prázdná a jedna plná)
sidlo píše:Jarda H. to myslel tak, že když máš 4-vozovou soupravu, tak délka koleje s násypkou musí být na 7 vozů a násypka uprostřed. Viz např. Majdalena https://mapy.cz/zakladni?x=14.8720591&y=48.9459373&z=18&l=0&base=ophoto&source=muni&id=743
Michal Šuhajda píše:...bude sloužit pro posun vozů na vlečce....
Vojtěch Vorel píše:Odvrat by měl být, aby přiípadné uvolněné vozy nevjely na trať, ale do šturcu (nevím, jestli jsem pochopil tan angličák, ale v odvrat by být neměl, aby ty uvolněné vozy do tratě vůbec nezasáhly). Ještě možná, jestli by se nedala přehodit výhybka, aby trať byla do příma a vlečka do odbočky?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků