od Ove » úte 02 črc, 2019 4:11 pm
hoj a děkuji.... byl jsem si od počátku vědom, že nebudu mít "křížení" na obou stranách zhlaví, a to z důvodu, že jsem chtěl mít 140 cm koleje ve stanici (prostě se tam musel vejít Sergej a 15 WAPek, 15x80+120 je prostě 132 cm), takže se vešlo jen jedno křížení. Špekuloval jsem nad variantou udělat druhé křížení napravo za obloukem, ale bylo by v tunelu a to jsem taky nechtěl, takže jsem nakonec udělal ústupek a křížení napravo vynechal. ANO, jsem si vědom toho, že nákladní vlaky nebudou mít možnost odjet rovnou na pilu, ale budou muset "dát kolo navíc", ale bylo to moje rozhodnutí, takže tak...
Co se týče připomínky níže k dvoukolejce, ano, jsem si vědom, že vlak uvidíme akorát ve stanici a na výhybně a pak zezadu na "skryťáku". Pokud si vzpomínáš na původní variantu (viz. foto), tam vůbec výhybna nebyla a když jsem začal dělat na rámu první náčrty 1:1, tak jsem si uvědomil, že vlaky na dvoukolejce nebudou vidět skoro vůbec a dokomponoval výhybnu (za kterou ti ještě jednou děkuji, protože tu jsem okoukal ze tvého návrhu "Vresina" a dělá mi na kolejišti obrovskou službu a budí zasloužený obdiv).
Ale zvážím tvé připomínky a možná opravdu opustím svou myšlenku ukončení vedlejší tratě v tunelu (který má simulovat odjetí vlaku kamsi a za nějaký čas návrat) a ukončím ji stanicí a "štěrkovnou" (nový prvek, který vznikl z připomínky kolegy Duštíry na fcb a který se mi líbí), takže bude vidět vpravo dvoukolejka až do půlky oblouku a jednokolejka taktéž (ale to vyplyne až dodělám podloží jednokolejky a bude vidět výškový profil kolejí....
Ještě jednou ze všechny připomínky, vážím si rad zkušenějších a dost na nimi přemýšlím.
- Přílohy
-