Stránka 3 z 5

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: pát 17 srp, 2018 7:28 am
od Sandy
Dolní Lhotu jsem si cvičně kreslil. Vejde se v H0 pohodlně do prostoru 250x 130 cm. S dostatečně dlouhými dopravními kolejemi v obou stanicích. Problémem je, že s PIKO A-gleis nepostavíš tak elegantní zhlaví, jako má Milan.

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: pát 17 srp, 2018 7:30 am
od sidlo
Já bych se držel Sluníčka.

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: pát 17 srp, 2018 10:12 am
od hopeter
Pokud bude kolejiště zadní stranou u zdi tak bych taky doporučil Sluníčko a v originálním provedení SN za kulisou. Ještě by stálo za úvahu použít do zhlaví viditelné stanice místo pseudoobloukových výhybek klasické. Délka zhlaví vyjde nastejno a líp to vypadá. :wink:

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: pát 17 srp, 2018 10:26 am
od Zata
Ahoj, díky za názory. No, asi se mi to moc nepovedlo :cry: Teď si dám týden dovolenou, na kterou jsem si koupil ŽM plánky kolejišť, tak budu studovat a poté snad spáchám něco lepšího. Sluníčko se mi líbí, ale přiznám se, že ta Dolní Lhota je také zajímavá :wink:

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 1:26 pm
od Zata
Ahoj, tak mám po dovolené a zkusil jsem inspiraci Dolní Lhotou, která má též něco do sebe. Mám tam nějaké zásadní chyby?

Obrázek

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 2:03 pm
od MkTT
Zata píše:Ahoj, tak mám po dovolené a zkusil jsem inspiraci Dolní Lhotou, která má též něco do sebe. Mám tam nějaké zásadní chyby?

Obrázek

Nejsou ty dopravní koleje v koncové stanici příliš krátké? Pokud bude potřeba, aby lokomotiva objela soupravu, bude to proveditelné? Takhle to vypadá, že se tam nevejde ani lokomotiva s jedním vagonem, Zkusil bych prodloužit délku dopravních kolejí na úkor kolejí kusých.

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 2:11 pm
od hank61
Ta stanice oproti Milanovému návrhu ztratila dost na eleganci. Navíc v podstatě od tunelu k tunelu. Když to vezmu jednoduchým propočtem, oproti TT, tak by se ti na 2700mm měla vejít. Ale nebylo by to na žádný ypsilony. HáNula prostě potřebuje prostor :wink:

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 3:49 pm
od milan ferdián
Snažil jsem plánek kapku učesat.Nekreslil,jen počítal a hrál si se stavebnici.Jak všichni víte Wintrack nepoužívám.Vyšlo mi na délku rámu 2500 mm:
4 - dopravní 532 mm
2 - dopravní 899 mm
1 - hlavní 1185,5 mm
3 - manipulační 940 mm
Kolejiště Dolní Lhota není určena pro rychlíkový provoz nebo pro osobní vozy typu "Y".Jen 810 a přívěsné vozy 010.
Postavení osobních vlaků ve stanici:
4 - ____________810/010
2 - ________810/010/010
1 - 010/010/810________
3 - ___________________

V horní stanici stačí délka šturcu nalevo G115,G62.

Milan

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 4:14 pm
od milan ferdián
Kolejivo:
4a/4 - G62,R1,G231,WL,G239,G231,G62,R9
2 - R2,R2,BWR,WL,G231,G239,G231,G62,G231,WR,R2
1 - R2,BWL,R3,WR,G231,G239,G231,G239,G231,R3,BWR
3a/3 - G115,G231,R2a,G231,WR,G239,G231,G239,G231,BWL-R3,R2,G62,BWR
3b - G239

Vzdálenost kraje na osu koleje z obou stran rámu 61 mm.Rozteč os kolejí ve stanici 62 mm (61,9).

Milan

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 8:08 pm
od Trixt
Zata: Zkusil jsem tvůj návrh trochu poupravit. Nevím, zda je to posun k lepšímu, jen jsem trochu prodloužil koleje v nádraží a přidal skryté nádraží. To kolejivo Piko A je takové trochu složitěji použitelné. ;) Výhybna na koncové trati musí být ve stoupání.

Obrázek

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 10:18 pm
od Trixt
Ještě jsem chtěl dodat, že použitím třícestné výhybky by se délka jednotlivých kolejí v nádraží srovnala:

Obrázek

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: stř 29 srp, 2018 8:20 am
od Trixt
Dovolil jsem si ještě zkreslit Milanův návrh nádraží:

Obrázek

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: stř 29 srp, 2018 9:18 am
od Zata
Děkuji. Akorát jsi mi to vyfoukl :D Právě jsem ho dokončil, ale použil jsem Anyrail. Jsem rád, že mi vyšel stejně. Bál jsem se, abych ho pochopil :D A opravdu se vejde do 250cm.
Návrh se mi samozřejmě líbí, jen vejde se mi mezi koleje nějaké nástupiště?

Obrázek

Trixt píše:Dovolil jsem si ještě zkreslit Milanův návrh nádraží:

Obrázek

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: stř 29 srp, 2018 10:55 am
od MkTT
Zata píše:Děkuji. Akorát jsi mi to vyfoukl :D Právě jsem ho dokončil, ale použil jsem Anyrail. Jsem rád, že mi vyšel stejně. Bál jsem se, abych ho pochopil :D A opravdu se vejde do 250cm.
Návrh se mi samozřejmě líbí, jen vejde se mi mezi koleje nějaké nástupiště?

Sypané nástupiště se tam určitě vejde.

Re: První kolejiště 270x170

PříspěvekNapsal: stř 29 srp, 2018 12:09 pm
od Sandy
Tak já taky něco přidám....

https://sandyh0.rajce.idnes.cz/Planky/#Dlouha_Lhota.jpg
https://sandyh0.rajce.idnes.cz/Planky/#Dlouha_Lhota_1.jpg

Poněkolikáté se omlouvám, ale obrázky vkládat nezvládám :oops:

Poloměry R2 (422 mm), SN zhruba zrcadlový obraz hlavní stanice. Jestliže je k dispozici prostor 270 x 170cm, tak hlavní trať bych vedl i po přední straně panelu. SN by se muselo upravit.
Při stavbě bych doporučil postavit kolejiště ze dvou dílů (135 x 170). Komplikace při "dělené" stavbě jsou výrazně menší, než případné komplikace při manipulaci s kolejištěm při přestavbách apod. Vím o čem mluvím. Jedno z mých nedokončených kolejišť mělo rozměry 320 x 160 cm. Plocha nic moc, ale při manipulaci jako "sunutý díl" neskutečné monstrum.....