První kolejiště 270x170

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

První kolejiště 270x170

Příspěvekod Zata » úte 14 srp, 2018 1:01 pm

Ahoj, jsem úplný začátečník a majitel několika lokomotiv a kolejí H0. Tzn. měřítko je jasné, velikost možného prostoru cca max. 270x170 (ideál 250x150).
Má představa je kolejiště, které bude obsahovat tunel, most, nádraží, překladiště uhlí. Volitelně nějakou továrnu / malé koncové nádraží. Možná nějaké malé skryté nádraží (úklid souprav).
Nejde mi o přesný železniční model. Nádražák ze mě nikdy nebude, ikdyž jsem na dráze pracoval a jde mi spíše o modelařinu, než o přesný a bezchybný model železnice.
Něco jsem zde již shlédl a udělal si takový nástřel. Co vy, zkušenější, na to? Bude to dávat alespoň trochu smysl?
Petr
Obrázek
Obrázek
Zata
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte 12 čer, 2018 7:39 pm

Re: První kolejiště 270x170

Příspěvekod Adam96 » úte 14 srp, 2018 2:38 pm

A) Nádražák ze mě nikdy nebude, ale na dráze jsem pracoval.
B ) Nejde mi o přesný model, jde mi o modelařinu.

Pokud si z nás nestřílíš, tak jsem dlouho neviděl si někoho takto protiřečit :D
Jinak k tématu, píšeš, že jsi začátečník a jde ti tu modelařinu. Takže pro začátek doporučuji vychladnout a projekt hooodně zmenšit. Toto je klasický vlakodrom, kde za chvíli zjistíš že na hodně míst nedosáhneš, pravděpodobně to bude stát i na financích a záhy přijdeš na to, že sis ukouslo velké sousto, které nejde ani polknout, ani zvrátit.
TT, DCC, ep. IV/současnost. Brejlovec je nejhezčí lokomotiva !
Uživatelský avatar
Adam96
 
Příspěvky: 488
Registrován: sob 30 čer, 2012 8:04 pm

Re: První kolejiště 270x170

Příspěvekod hopeter » úte 14 srp, 2018 5:34 pm

Ahoj , tak studenou sprchu už jsi dostal... :)