Re: TT Epocha IV/V na 1600 × 840
Napsal: čtv 26 črc, 2018 2:44 pm
Je mi líto,moji snahou je sice stihnout vše do letošních vánoc,jenže stále ten termín není pevný.Samozřejmě,že nebudeš čekat,chápu to.
Jen ti mohu upřesnit
- nákladní stanice s vlečkami -
- skryťák -
- klasická stanice s osobní i s nákladní dopravou + remíza -
- na trati odbočka -
- vše v jedné rovině -
U nákladních vlaků se snažím dodržet minimum počet nákladních vozů a to je pět dvouosých + lokomotiva typu "Rosnička" nebo T466.2 pro tyto kapesní kolejiště.Například kolega Trixt si přál dlouhé soupravy na svém budoucím kolejišti.Já jsem z délky souprav hodně slevil,ale zůstal jsem věren statutu vedlejší tratě a provoz na kolejišti bude velmi pestrý.Dvě osobní,
dvě nákladní spolu s jedním spěšňákem.Na lokálce jeden osobní motor+010 a jeden nákladní (délka cca 450 mm).Podařilo se mi z jeho prostoru vyždímat maximum,ikdyž výšku jsem musel striktně dodoržet a danou T.K.+120 na horní stanici.
Viditelná širá trať je na lokálce dlouhá od tunelového ústí až do koncové stanice 4144 mm.Do této délky není započítán úsek ve skrytu a výhybny.Trať za koncovou stanici ještě pokračuje jako vlečka na štěrk v délce 790 mm.
MaHa to byla zcela výjimka,tam mi hodně pomohli posuvné dveře (v kapse byl i záložní plán v případě ponechání klasi-
ckých dveří).
Asi tak,je třeba mít cit .
Ať se ti daří a těším se na tvé první stavební krůčky.
Milan
Jen ti mohu upřesnit
- nákladní stanice s vlečkami -
- skryťák -
- klasická stanice s osobní i s nákladní dopravou + remíza -
- na trati odbočka -
- vše v jedné rovině -
U nákladních vlaků se snažím dodržet minimum počet nákladních vozů a to je pět dvouosých + lokomotiva typu "Rosnička" nebo T466.2 pro tyto kapesní kolejiště.Například kolega Trixt si přál dlouhé soupravy na svém budoucím kolejišti.Já jsem z délky souprav hodně slevil,ale zůstal jsem věren statutu vedlejší tratě a provoz na kolejišti bude velmi pestrý.Dvě osobní,
dvě nákladní spolu s jedním spěšňákem.Na lokálce jeden osobní motor+010 a jeden nákladní (délka cca 450 mm).Podařilo se mi z jeho prostoru vyždímat maximum,ikdyž výšku jsem musel striktně dodoržet a danou T.K.+120 na horní stanici.
Viditelná širá trať je na lokálce dlouhá od tunelového ústí až do koncové stanice 4144 mm.Do této délky není započítán úsek ve skrytu a výhybny.Trať za koncovou stanici ještě pokračuje jako vlečka na štěrk v délce 790 mm.
MaHa to byla zcela výjimka,tam mi hodně pomohli posuvné dveře (v kapse byl i záložní plán v případě ponechání klasi-
ckých dveří).
Asi tak,je třeba mít cit .
Ať se ti daří a těším se na tvé první stavební krůčky.
Milan