Re: TT Epocha IV/V na 1600 × 840
Napsal: ned 22 črc, 2018 9:54 am
No vida jak to prokouklo.
Ještě uvaž jestli by nebyla hezčí jen nízká zeď a nad ní skála , případně skála už od země.
Dále by stálo za úvahu vyřešit "vodní" otázku. To koryto pod mostem je nebezpečím zatopení nádraží při každém větším dešti. Řešení by bylo udělat propustek buď rovnou pod celé nádraží a z panelu ven nebo udělat prohlubeň podle skály ( zdi ) a propustek až u pravého zhlaví. Případně by mohl být u pravého zhlaví most a cesta k nakládce pod ním.
Délka kolejí v koncové stanici bohatě stačí. Vzhledem k radiusu tratě a charakteru stanice tam nic dlouhého nepojede. Z osobního motoráček a z nákladu manipuláček se dvěma vagony pro továrnu a jedním ke skladišti u šturcu.
Ještě uvaž jestli by nebyla hezčí jen nízká zeď a nad ní skála , případně skála už od země.
Dále by stálo za úvahu vyřešit "vodní" otázku. To koryto pod mostem je nebezpečím zatopení nádraží při každém větším dešti. Řešení by bylo udělat propustek buď rovnou pod celé nádraží a z panelu ven nebo udělat prohlubeň podle skály ( zdi ) a propustek až u pravého zhlaví. Případně by mohl být u pravého zhlaví most a cesta k nakládce pod ním.
Délka kolejí v koncové stanici bohatě stačí. Vzhledem k radiusu tratě a charakteru stanice tam nic dlouhého nepojede. Z osobního motoráček a z nákladu manipuláček se dvěma vagony pro továrnu a jedním ke skladišti u šturcu.