Stránka 4 z 5

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: stř 11 črc, 2018 12:57 pm
od Brejla


Šířka panelu 98 cm je moc. Já mám 90 cm a je to dost hraniční.

MartinHa píše: - Tillig Ellite - myslím, že použijem toto koľajivo, páči sa mi spracovanie srdcoviek na výhybke. :D


Já ho používám a maximální spokojenost.

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: stř 11 črc, 2018 1:45 pm
od MartinHa
Tak to som rád, že som dobre vybral, môžem začať nakupovať koľajivo :D :D - samozrejme najprv plán.

Na prestavovanie by som rád použil motorické prestavníky od MTB - MP1 alebo novšie, musím ešte pozrieť ako sa líšia jednotlivé verzie

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2018 10:03 am
od milan ferdián
Na výkresu máš pár chyb.Například data na pravé straně,dále síla posuvných dveří,protože dolní rám nemůže být dlouhý 330,0 cm.Kolejivo ELITE je konstrukčně nejlepší.
Milan

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2018 10:22 am
od Brejla
milan ferdián píše:Na výkresu máš pár chyb.Například data na pravé straně,dále síla posuvných dveří,protože dolní rám nemůže být dlouhý 330,0 cm.Kolejivo ELITE je konstrukčně nejlepší.
Milan

Dolní rám dlouhý 330 cm být může. Posuvné křídlo dveří se do 5 cm vejde a širší horní závěsná i dolní vodící kolejnice jsou mimo rám kolejiště. Problém je pouze ta šířka dolního rámu 98 cm.

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2018 10:27 am
od milan ferdián
Potom bude dolní rám,ale uskočen směrem doleva za sílu parapetu.Potom by teoreticky by byla délka zachována.Dveře podle skice se budou zasouvat mezi stěnou a rámem kolejiště.
Milan

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2018 11:51 am
od milan ferdián
Brejla píše:


Šířka panelu 98 cm je moc. Já mám 90 cm a je to dost hraniční.
Jenže Martin nemůže pod 98,0 cm,snad na 95,0 cm a dost.Jedině,že by kolejiště bylo typu "ovál" jak psal Zdeno.(kolejiště "Mankovice" TT,str.40-41,II.díl)
Milan

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: pát 13 črc, 2018 5:08 pm
od hank
milan ferdián píše:
Brejla píše:


Šířka panelu 98 cm je moc. Já mám 90 cm a je to dost hraniční.
Jenže Martin nemůže pod 98,0 cm,snad na 95,0 cm a dost.Jedině,že by kolejiště bylo typu "ovál" jak psal Zdeno.(kolejiště "Mankovice" TT,str.40-41,II.díl)
Milan


Pak ovšem musíš pečlivě zvážit, jak si tam zajistíš přístup. "Normální" člověk dosáhne pohodlně rukou 80 cm, lidi nad 190 cm max. 90 - 95 cm. Ta ergonomie už se tu protřepávala víckrát, zkus si prohrábnout vlákna o stavbě kolejišť a pro začátečníky.

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: ned 15 črc, 2018 11:35 am
od MartinHa
Neviem ako sa to stalo, ale v pláne je to samozrejme zle nakreslené - tie rozmery na pravej strane sú 60 - 90 - 90 - 8 cm, dokopy 248cm.
Nákres urobí ešte raz.

Stále rozmýšľam, či pred tie dvere vôbec niečo dávať - asi na tom úzkom paneli nakoniec bude nejaká malá koncová stanica. :D

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: ned 15 črc, 2018 12:29 pm
od milan ferdián
A jak chceš dodržet tvoji proklamaci "....minimálně 5 vozů typu "Y" v přímce" :?: :shock:
Milan

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: ned 15 črc, 2018 12:58 pm
od MartinHa
No na tom väčšom paneli stanica, kde by sa vošli dlhé súpravy - na tom menšom len malá koncová stanica - tam by zachádzali len krátke vlaky.

Nevýhoda je že dlhé rýchliky by vlastne len premávali len medzi hlavnou stanicou a skryťákom, za predpokladu, že skryťák zvládne také súpravy. No a z hlavnej stanice trať na úzky panel s koncovou stanicou.

V podstate sidlove riesenie

Obrázek

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: ned 15 črc, 2018 2:25 pm
od Sandy
milan ferdián píše:A jak chceš dodržet tvoji proklamaci "....minimálně 5 vozů typu "Y" v přímce" :?: :shock:
Milan

Postaví je na podlahu :roll:

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: ned 15 črc, 2018 2:43 pm
od milan ferdián
Jsem zvědavý,jak zdárně projekt dotáhneš.Například jak bude vypadat skryťák.Pochopil jsem,že budeš jen kroužit.Držím ti palce.

Já už jsem matematicky hotov.Zítra začínám kreslit,tj.druhý prubířský kámen.Co se naplánovalo,to mám (R pětivozo-
vý+H.V.).Plně jsem využil posuvné dveře.Jen mě štvou ty poloměry R425,ale prostorově nejdou nahradit.Abych jen nekecal:
- vratná smyčka -
- skryťák (7 kolejí) -
- širá trať s odbočkou na lokálku -
- stanice Muránska Skala (rotunda s točnou) -
- širá trať -
- zpět -
Když se kresba zadaří,bude v IV.díle.
Milan

Sandy píše:
milan ferdián píše:A jak chceš dodržet tvoji proklamaci "....minimálně 5 vozů typu "Y" v přímce" :?: :shock:
Milan

Postaví je na podlahu :roll:

Vtipálku :D .Milan

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: ned 15 črc, 2018 4:49 pm
od MartinHa
Toto všetko sa Vám podarilo dostať do tejto miestnosti ??????????????????????????????
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ja sa tu trápim so skryťákom, ktorý má 4 koľaje.

Bude sa dať návrh vidieť po dokončení, alebo musím čakať až vyjde kniha??

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: pon 16 črc, 2018 12:20 pm
od milan ferdián
Nevykej mi :wink: .Tak mám nějakou praxi a vypadá to,že se mi zlepšuje z.stav.
Hotový kompletní výkres bude vidět až v publikaci,no co s tebou,sice dostanu vynadané,zveřejním ti aspoň celý skrytý prostor až bude dokreslen.Dále si už musíš poradit sám :wink: .
Rám I. - 3300 x 600
Rám II. - 930 x 500
Rám III. -3250 x 950 + (výstupek u dveří 30 x 150)
Rám IV. - 900 x 150 (může se rozšířit na 200 mm)

Ale,aby jsi nebyl potom zklamaný.

Ještě jsem zapoměl včera dopsat lokálka + koncová stanice "Šumiac".

Milan

Re: Návrat H0

PříspěvekNapsal: pon 16 črc, 2018 3:00 pm
od milan ferdián
Plním slib.Do smyčky se vjíždí jednosměrně dle šipky.Milan