Dokončení plánku od Milana.
Jedná se o dětské kolejiště s kolejivem ROCO/GEOLINE. S tímto kolejivem se musíte naučit jej používat a znát jeho jemné nuance.
Tvar kolejiště je navržen do spirály. Úkolem bylo co nejvíce zviditelnit širou trať a stanici ponechat v základním, ale zajímavým provedením kolejiště. Trať vychází z jednoduchého dvojkolejného skryťáku Spejblov. Po výjezdu z tunelu máme vedle vlaku opěrní zeď koncové stanice.
Vlak projíždí hlubokým zářezu ve skalnatém podloží, kamenný most o dvou obloucích, trať nadále silně stoupá v poměru 1:25. Nad námi vlevo se objeví násypka štěrku. Štěrk se vozí nákladními auty z nedaleké drtírny štěrku s lomem. Vjíždíme do stanice, nechráněny železniční přejezd, nalevo vlečka pily, napravo malá remíza akorát pro 810, s vodárnou, malou dílnou a tankovacím stojanem a nádrži pro naftu. Napravo výpravní budova s přilehlým ručním skladištěm pro kusové zásilky. Zrovna je připraven k odjezdu MOs ve složení 810 a 010. Naproti výpravní budovy stojí vyhlášená letní restaurace s výborným jídlem a pivem. Nalevo o kousek dále od skladiště stojí záchody, volná plocha a kolej končí sila ZZN. Kolej vedle slouží pro objezd hnacích vozidel a je zde odstaven přípojný vůz 010. Pro nedostatek místa na volné skládce, zde byla zřízená druhá volná skládka pro zdejší zemědělský statek/SST/ pro výkladku vápna a hnojiv.
Ve skryťáku Spejblov máme možnost střídat čtyři vlaky. Hnací vozidla jsou navrženy jen dvě. Osobní v podobě sólo 810 a Rosničky nebo menší motorové lokomotivy řady 735 nebo malé páry.
Koncová stanice je dvojkolejná. V remíze nocuje 810 a je i jejím domovem pro zbrojení a provozní ošetření. Vlečky jsou dvě a to pila (AUHAUGEN) a drtička štěrku (nezáleží jak bude znázorněna).
Na to jak je to kolejiště malé, mi vycházejí, jak jsem poznamenal čtyři vlakové soupravy a to -
1 - 810 + 010 (přívěsný vůz bývá odstaven na konci šturcu v koncové stanici)
2 - 735* + Be + Be
3 - xxx* + Ddk + Ztr + Vte + Utz (manipulační vlak - obsluhuje stanici)
4 - xxx* + Sas + Otdo + Zts (vlečkový vlak - obsluhuje přilehlé vlečky ZZN/pila/násypka štěrku)
* - motorová lokomotiva slouží jak pro přepravu osobního vlaku, tak pro manipulačního a vlečkového vlaku
Počet hnacích vozidel a vagónů pro kolejiště Hurvínkovice
810 - 1 ks (motorový osobní vůz)
010 - 1 ks (osobní přípojný vůz)
735 - 1 ks (motorová lokomotiva)
Be – 2 ks (osobní vozy)
Ddk - 1 ks (služební vůz)
Sas - 2 ks (výsypné vozy pro přepravu štěrku)
Otd - 2 ks (plošinový vůz pro přepravu řeziva)
Zts - 2 ks (uzavřený vůz pro ZZN)
Ztr - 2 ks (uzavřený vůz)
Vte - 1 ks (otevřený vůz přeprava uhlí)
Utz - 1 ks (zavřený vůz přeprava vápna/hnojiva pro zemědělský statek)
celkově 2 HV + 14 vagónů