Re: Kolejiště TT 260 x 96 výška 31
Napsal: ned 15 črc, 2018 11:17 am
Muj ciste laicky pohled na vec je ten, ze do kolejnic vubec nerezu. Pouzivam izolacni spojky spolu s variantou cislo 2. Take detekuji cele zhlavi jako jeden celek (kazda vyhybka je napajena zvlast) a to i v SN. Pouze ve stanici mam leve zhlavi rozdeleno na dve casti a to z duvodu umozneni soubezneho objizdeni souprav a zajisteni vjezdu a vyjezdu do prostoru depa. Pravdou je, ze mam mnohem delsi koleje v SN a minimalne metr rezervu oproti nejdelsi vlakove souprave. Nejsu sice zadny odbornik, jako nekteri zdejsi mistri, ale provozne to zatim funguje spolehlive. Ovsem spise bude zalezet, jak budes kolejiste ovladat. Pokud napriklad pres pocitac, tak tam neni problem nastavit, ze po vjeti lokomotivy urcitou rychlosti na stanicni kolej a nebo do SN zastavi souprava napriklad po 80 cm. Teda pokud si to pamatuju spravne ze seminare od mpinty. Aby mne ted neukrizoval, ze jsem nedaval dostatecny pozor. Pokud ovsem planujes jezdit na ruku pres MM, tak v SN by zrejme byla vhodnejsi varianta 1, aby jsi lokomotivu zastavil presne tam, kde potrebujes. Ale ber mne prosim s rezervou. Jak jsem psal drive, tak nejsu zadny odbornik