Fox: Určitě předpokládám digitalizaci s připojením na PC a tedy vlastně i automatizaci (samozřejmě s občasným ručním provozem). Bude to ale pro mě trochu "běh na dlouhou trať". A to nejen časově, ale asi i finančně. Nad tou finanční stránkou raději zatím moc nepřemýšlím.
Samozřejmě, že stránky Martina Pinty poctivě studuji. Jsou skvělé a inspirativní. Jde mně ale právě o to, že si nejsem jist, zda staniční kolej nechat jako jeden úsek v celku, nebo ji ještě dělit.
Sandy: Pokud mě taková pýcha popadne, budu muset jen kroužit, nebo soupravu odstavit v některé vratné smyčce. Tam rezerva bude.
Bedlisch: Remíza je myšlena pro lokálku, ale jestli správně chápu, v praxi tato remíza bývá spíše v přípojné než v koncové stanici.
jurazbabic: Okamžité zastavení se určitě bude dát zakomponovat i do digitálního ovládání.
Ještě jeden malý dotaz (určitě ne poslední
). Lajbit mi navrhoval 20° výhybky Kuehn. Dalo by se tím na zhlaví v SN ušetřit, nebude s tím ale problém? Je vhodné použít přechodovou spojku Tillig-Kuehn mezi výhybkou a volnou kolejí nebo spíše mezi dvěma volnými kolejemi? Jde o to, zda nezkusit sestavit celé nebo část SN z kolejiva Kuehn.
TT, panel 2520x1010 mm, epocha V, centrála DR5000, sběrnice LocoNet, sw RocRail, TC, MP1