Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Polabský píše:Hezký večer,
Průchod pro "pěšáka" s běžným zavazadlem, či sklenicí sektu, je nutno počítat pruh minimálně 80 centimetrů .
Jde taky o to aby kolejiště neomezovalo běžný provoz domácnosti.
...
Dokonce by stálo za úvahu řešit "prosíravě " část kolejiště jako sklápěcí, či případně segmentové.
jirmicz píše:Ahoj, myslim si, že prostor to je to slušný. Na dvojkolejku by stačilo 6,9x1m. Můžu ti nakreslit jenom něco v ruce. Ale teď je otázka financí. Ono se to nezdá, ale jenom pár metrů kolejiva výhybky přestavníky a litají tisíce.
Lucy píše:Zachován volný přístup k oknům a radiátorům.
belgarat píše:Samozrejme blbe. Jeden krajinar, jeden pseudo-elektrikar, jeden lodickar. Ale ve vesnici jsou nejmene dalsi 3 modelarske kusy, ktere zatim jeste "nezabraly". Dobre je, ze neni nutne ty prace nejak hrotit a hnat rychle kupredu, jedine co jsme slibili je "bavit" deti. Prave je otazka jak to pojmout -- zda neni lepsi "slow start" s moduly (segmenty ?), ktere se posleze treba uskladni ... a nebo naopak rozvinou.
Jo, omlouvam se - nemam to promyslene; prvni dotaz jsem hodil pro zjisteni zda je realne VUBEC uvazovat (nekdy v budoucnu) s 2kolejnou trati. Po cteni fora jsem ziskal pocit, ze dvojkolejny sen vede dost casto na nerealny layout / prekolejovani-vlakodrom / jezdeni (jen) kolem dokola apod.
Lucy píše:Pánové nejste moc praktičtí.Jak bych umývala okna,větrala a co slunce,bude svítit přímo na kolejiště.Oprava,údržba radiátorů,ovzdušňování,v zimě topná sezóna.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků