Re: Kolejiště 4900x3900 H0
Napsal: stř 16 kvě, 2018 2:21 pm
Fuldo ahoj,
vidim to tak za rok....teď mám zlámaný žebra a nesmim dělat.a mám dodělávat břízák na fasádě a předělávat střechy na garážích.... Už bych bejval maloval a věšel pod okno radiátor v tý cimře, v sousední cimře bych dodělal tmelení a broušení sádroše,ostění u novýho okna a balkónovek, v mašinkárně je radiátor v plánku vidět tam nahoře ten výkroj 15cm tlustej...prostě aby tam bylo čisto a dalo se pomalu budovat rám...
→ chci mít hotový plán abych pak mohl a věděl přesně - když mě to popadne- abych věděl kde a co a kolik....a z čeho. Určitě to teda bude v zimě a určitě tam musím mít topení. Což teď nehrozí
Migu: kolik lokomotiv bude na kolejišti odložených tak to fakt teď netuším....dejme tomu že když se rozhodneme jezdit tak to samozřejmě vyndáme ze skříněk a krabic . ale pokud tam nebudeme jezdit tak to tam asi nechávat stát nebudu. Prášit se bude všude i do skrytých nádraží, to si teda píšu.Leda že bych tam měl čističku vzduchu a nevětral.....nevím, nechám se inspirovat... ale počítám že když bych dělal přehlídku nebo nějaký den železnice tak nejzatíženější asi bude depo.Nechám si poradit. Vlastně ani teď neřeknu, kolik utáhne například centrála dr5000 třeba zvukovývh strojů... Nevim kolik má odběr stroj se zvukem a kolik vydrží centrála než spadne do zkratu nebo přetížení, zdroj, booster......tak počital jsem že se asi budou používat 3-4 bústry?
nevim. Fakt nevim.A zas odložená lokomotiva nic nežere, teda skoro, ne?Maximálně svítí......když zapomenu vypnout světla...a to je nula nula nic.
Nad některýma věcma člověk ještě nepřemýšlí. V současný době jsem vyvalenej z toho plánku jak je pěknej a nad drátama se začne uvažovat asi následovně. Při stavbě už musím vědět co a jak bude.
A s těma úsekama na modul vratný smice jsem se trefil?
vidim to tak za rok....teď mám zlámaný žebra a nesmim dělat.a mám dodělávat břízák na fasádě a předělávat střechy na garážích.... Už bych bejval maloval a věšel pod okno radiátor v tý cimře, v sousední cimře bych dodělal tmelení a broušení sádroše,ostění u novýho okna a balkónovek, v mašinkárně je radiátor v plánku vidět tam nahoře ten výkroj 15cm tlustej...prostě aby tam bylo čisto a dalo se pomalu budovat rám...
→ chci mít hotový plán abych pak mohl a věděl přesně - když mě to popadne- abych věděl kde a co a kolik....a z čeho. Určitě to teda bude v zimě a určitě tam musím mít topení. Což teď nehrozí
Migu: kolik lokomotiv bude na kolejišti odložených tak to fakt teď netuším....dejme tomu že když se rozhodneme jezdit tak to samozřejmě vyndáme ze skříněk a krabic . ale pokud tam nebudeme jezdit tak to tam asi nechávat stát nebudu. Prášit se bude všude i do skrytých nádraží, to si teda píšu.Leda že bych tam měl čističku vzduchu a nevětral.....nevím, nechám se inspirovat... ale počítám že když bych dělal přehlídku nebo nějaký den železnice tak nejzatíženější asi bude depo.Nechám si poradit. Vlastně ani teď neřeknu, kolik utáhne například centrála dr5000 třeba zvukovývh strojů... Nevim kolik má odběr stroj se zvukem a kolik vydrží centrála než spadne do zkratu nebo přetížení, zdroj, booster......tak počital jsem že se asi budou používat 3-4 bústry?
nevim. Fakt nevim.A zas odložená lokomotiva nic nežere, teda skoro, ne?Maximálně svítí......když zapomenu vypnout světla...a to je nula nula nic.
Nad některýma věcma člověk ještě nepřemýšlí. V současný době jsem vyvalenej z toho plánku jak je pěknej a nad drátama se začne uvažovat asi následovně. Při stavbě už musím vědět co a jak bude.
A s těma úsekama na modul vratný smice jsem se trefil?