Ten původní návrh se mi docela zamlouval. Tak jsem kolegu poprosil o plánek a tady je výsledek mého snažení. Je to jen viditelná část, SN předpokládám obdobně "v suterénu" vlevo i vpravo.
Je to primárně kolejiště "na kochačku", určené ke sledování vlaků na dvoukolejce s možností střídání hnacích vozidel v přilehlé výtopně a pro lehký provoz na lokálce (osobní i nákladní doprava). Dvoukolejku je možné samozřejmě elektrifikovat, ve stanici se potom předpokládá zatrolejování kolejí 1-4, 4a, 4b, 5a+b, 7 a 9. Kolejiště výtopny bych ponechal nezatrolejované, lokálku elektrifikovat jen k označníku vjezdového návěstidla.
Všude na hlavní trati je zachován Rmin 700 mm a rozteč os kolejí 59 mm, stejně jako ve stanicích. V odbočné stanici je poloměr Rmin 900 mm (kromě oblouků mezi výhybkami, kde je ale zachováno R min jako na trati). Kolejivo kompletně Peco CODE100, výhybky přímé (SL-95/96, R914), křižovatkové (SL-90) a obloukové (SL86/87).
Velká stanice má 6 dopravních kolejí s užitečnou délkou (zleva doprava) 9 - ~2,4 m, 7 - ~2,2 m, 5a, 5b ~ 0,3 m, 3 - ~3,1 m, 1 - ~3,2 m, 2 - ~2,7 m, 4 - ~2,6 m. Levá krajní kolej (11) je manipulační objízdná. Z "lokálky" je možné vjíždět na 3 dopravní koleje. Pro cestující slouží 2 ostrovní (mezi kolejemi 1-2 a 3-7) a jedno jednostranné nástupiště (u koleje 4 u staniční budovy). Bohužel jsou trochu omezené možnosti nakládky, pouze na dvou kusých kolejích (4a, 4b), u koleje 4a je rampa, u 4b volná skládka.
Depo je přestavěné pro motorový provoz, namísto uhelných van je naftové hospodářství se zbrojením. Zůstala zachována vodárna, pískování i výdejna olejů. Na koleji v prodloužení objízdné koleje je stanovistě nehodové soupravy.
Lokálka vede do vrcholové úvraťové stanice (+150 mm), kterou je možné rozšířit podle potřeby, aby umožňovala bohatší nákladní provoz.