pomaloučku a polehoučku postupuji vpřed. Čas u toho letí jak blázen, ale mám z toho radost. Dolepil jsem tak nějak korek. Ve finále jsem ve skryťáku tvary korku moc neřešil a podstatné je to, že to pod kolejemi bude.Dolepoval jsem to opravdu ze zbytků. A kdyby něco, dá se odříznout a odstranit, zůstane jen lepidlo(teorie
).
Chybí mi ještě pár výhybek a tak strašně jsem chtěl pokládat koleje a začal jsem tak, že jsem nejdřív oblouky R571 posletoval do sebe na stole, očistil a umístil do layoutu. Sletoval jsem je proto, že jsem chtěl zamezit při manipulaci s pohybem ve spojích. Potom jsem připojil dlouhé rovné koleje, spasoval pěkně k sobě a srovnal vytvořené Jéčko podle rámu a tak aby mi to vyšlo pak na viditelnou část kde bude navázání již na flexikolej..
-začínám→a to výjezd ze skrytého nádraží od první výhybky kterou nemám(tam jsou zatím rovné koleje podle rámu). Koleje R571 jsem nefixoval hned, jen jsem si všiml při proletování pnutí vnější kolejnice a zvedání.
Takže jsem nejdřív přilepil vnějšek a potom lehce přes podložky zafixoval vnitřek a zalepil. Nepoužívám násilí a těžké předměty na zatížení, protože ty pruty kolejí samy o sobě se tak nějak rovnají a kdybych to někde zatížil moc, určitě bych vyrobil průhyb navíc.Vše před lepením skoukávám, aby někde něbyla nějaká křivota. Mám isolační spojky ale rozhodl jsem se je nepoužít a pak až se rozhodnu kterou kolej budu dělit, tak je přeříznu. Kotoučkem vznikne stejná mezera jako když se použije plastová spojka. Mám z toho radost. A naklápím o 1mm. Vypadá to skvěle.
Spojky na širé trati řežu na půlku a to proto abych pražec co tam vychází upravoval pokud možno jen jeden(zádlaby do něj).