Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
MichalM píše:Co se historie nákladní dopravy týče, tak je docela zajímavé, že doprava dřeva byla sice minimální, ale ve Vysokých Žibřidovicích byla původně manipulační kolej pro nakládku dříví z okolních lesů a zastávka pro osobní dopravu tam byla zřízena až později. Že by chtěli na přepravě dřeva vydělávat, ale kvůli poplatkům to nevyšlo?
MichalM píše: Jinak za výtopnou je ještě nějaká nižší stavba, že by kůlna jako 48/H nebo něco podobného?
hank píše:Varianta II bude asi správně. I na jedné z těch fotek je vidět něco jako svislý stojan vodního jeřábu hned za výhybkou, zatímco uhlí až před vraty. A ten vodní jeřáb podle té fotky byl asi na druhé straně koleje než ho máš nakreslený. Na délku se tam vešlo všechno pěkně za sebou: Remíza 31 m, uhlí 7 m, kanál 17,4 m, celková délka 5. koleje od námezníku k zarážedlu podle starší varianty staničení z konce 90. let 20. století (starší podklad nemám) je 88 m (dnes je o 5 m delší).
hank píše:Ale mohu se samozřejmě mýlit. Až se zase dostanu do archívu (což bude kdovíkdy...), mám se na to ještě podívat?
milan ferdián píše:Ještě zbývá určit co jsou zač tyto budovy.LMS 1936.Zmiňujete se kluci,že za remízou se může jednat o traťmistrovskou kůlnu.Ale co je to za budovu na konci kusé koleje 2a
MichalM píše:Při pohledu na aktuální letecké snímky mě ještě napadá, jestli to nemohlo být uspořádáno tak, že by za výhybkou byl rovnou kanál, potom oblouk, uhlí a výtopna.
Já to budu realizovat tak, jak načrtnul Milan ve své první verzi. Kolej do výtopny mám totiž o kus kratší než je v reálu, protože pokud chci, aby mi výtopna končila zhruba s koncem výhybky 6, tak mi nic moc jiného nezbývá. Všechno to vlastně způsobuje použití výhybek, které jsou kratší než by v měřítku měly být.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků