Tak tedy k tomu poslednímu... Předposlední návrh je o hodně lepší.
Na posledním návrhu budeš podlézat koleje. Teď ti to třeba nevadí ale za pár let až ztloustneš se ti nebude chtít lozit po čtyřech.
Trať ti nehezky kopíruje tvar panelu.
Šuple by se mělo vysouvat ven z panelu aby byl lepší přístup k soupravám.
Šuple by mohlo být delší abys nemusel tak moc přesně zastavovat.
K šupleti by bylo dobré přidat kousky kolejí na vyjetí mašiny aby sis zjednodušil objíždění soupravy a neblokoval průjezd. Smyčka ti otočí celý vlak.
Kusou ve skryťáku bych zrušil a přidal jednu kolej k šupleti - ušetříš výhybku,budeš mít motorák víc na očích a kolej ze smyčky bude moct být blíže šupleti.
Kolej ze smyčky bych necpal až dozadu ale co nejblíže k šupleti. V nízkém prostoru tam nedosáhneš.
Místo zastávky s vlečkou bych udělal dvoukolejné nádraží s vlečkou. Mezi posunem budeš moct projet s jiným vlakem a odpadne dlouhé sunutí ze nebo do stanice.
U hlavní stanice bych zrušil ten druhý šturc a nechal jen ten za dvojitou výhybkou. Když nepoužiješ dvojitou výhybku tak ušetříš. Dvě klasické výhybky stojí polovic a místa tam máš dost.
No a ještě si všude domaluj domečky a skládkové plochy abys viděl jestli se to všechno vejde.
Tož asi tak za mě.