No vida, takže křižovatkových výhybek se netřeba ani v nejmenším obávat.
Dovolil bych si alternativní návrh:
plně lineární - trať vede ze skrytého nádraží do úvraťové stanice, která je provozním centrem kolejiště (přesto dvě dopravní koleje stačí, mnohokrát ověřeno na provozu v Kouřimi - ale v případě požadavku lze třetí kolej přidat celkem bez ztráty květinky), dál vede přes zastávku s nákladištěm do malé koncové stanice. V úvraťové stanici je navržena remíza o dvou stáních. Výpravní budovu jsem přesunul na stranu obsluhy (osobně se rád dívám na nádraží ze strany cestujících...). Nákladní dopravu oživují 4 vlečky v úvraťové stanici, jedna vlečka v koncové stanici a celkem tři všeobecné vykládkové a nakládkové koleje (po jedné v obou stanicích a jedna v zastávce s nákladištěm). V manipulačních kolejích občas použit poloměr 267 mm, jinak je to na 310 mm.
Skryté nádraží je navrženo pod ovládacím pultem; potřebnou výšku, aby se tam vešly ruce a taky všechno, co bude viset z ovládacího pultu i z desky stanice (třeba přestavníky) získáš helixem, který je naznačen vpravo nahoře.
Technologie skrytého nádraží:
končící vlak zajede na volnou kolej tak, aby se vešel celý; potom z jiné koleje odjede protivlak do viditelné části koljiště; potom první vlak couvne do zhlaví tak, aby obsluha jej měla celý pěkně v dosahu a může si tam dělat všechno, co potřebuje. Předpokládá se ruční posun i odkládání vozidel z kolejí někam na poličky (pod kolejištěm bývá fůra místa).
EDIT: jak to tak po sobě čtu, tak koukám, že jsem asi nedodržel podjezdnou výšku v prostoru té zastávky: to se dá ale jednoduše vyřešit otočením směru toho helixu. A výtopnu jsem nechal rovnoběžně s okrajem panelu, přitom teď v uspořádání s výpravní budovou na opačné straně ji lze dát rovnoběžně s kolejemi.