Kolejiště 120x110cm

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Kolejiště 120x110cm

Příspěvekod miky.riha » pát 19 led, 2018 1:05 pm

Dobrý den,
přibližně za týden mě pustí z nemocnice a tak jsem se rozhodl že bych si postavil nějaké menší kolejiště v měřítku TT, velice se mi líbí plánek Horní Ledečko, mám doma nějaké staré lokomotivy i s vagóny a kolejemi, koleje bych ale koupil nové na ty staré nemám nervy. Mám čtyřletou ségru tak bych ji rád zapojil do tvorby a hlavně pak aby si mohla jezdit, na koberci to není ono. Času mám možná až moc, co se týká zkušeností máme doma staré kolejiště kde jsem místy opravoval elektriku apod., dříve jsem stavěl papírové modely a jsem vyučený elektrikář takže zapojení by nemuselo být tak problematické. Prosím o rady případně nějaké nápady co změnit, dále bych potřeboval vědět jestli je velký problém průjezdná výška v jednom místě 58mm podle wintracku. Stoupání vychází max 3cm. Taky nevím z čeho základ, napadl mě polystyren a zpevnit překližkou, celé z překližky bych to asi nedokázal vyřezat.
Ovládání by bylo nejspíš analogové s úseky, skrytým nádražím.

kolejiště 11.png

kolejiště 12.png


Děkuji za jakoukoli radu.
miky.riha
 
Příspěvky: 5
Registrován: stř 04 kvě, 2011 7:46 pm

Re: Kolejiště 120x110cm

Příspěvekod MkTT » pát 19 led, 2018 1:55 pm

Nechceš si to skryté nádraží trochu zjednodušit? Osobně bych se docela bál, že mi tam budou vypadávat vlaky a budu je muset nějak dolovat ven.
Pro inspiraci se můžeš podívat zde: http://zeleznicni-normalie.cz/Galerie/Pl-nky-MF/TT/. Jsou to plánky místního guru Milana Ferdiána a je tam k dispozici spousta plánků minikolejišť.
MkTT
 
Příspěvky: 566
Registrován: stř 08 úno, 2012 3:46 pm
Bydliště: Praha 10

Re: Kolejiště 120x110cm

Příspěvekod hopeter » pát 19 led, 2018 2:32 pm