Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
MichalKloc píše:Dobrý den,
moc díky za připomínky.
Pokud se týká rozdělení trati na jednotlivé úseky, s tím už na základě doporučení počítám.
Zaústění hlavní a vedlejší trati přes “krček” taky nepovažuji za ideální. Proto jsem taky měl ve svém prvním návrhu podobné řešení, jako u Velvar. Jen bohužel vše v oblouku, protože jinak bych se prostorově nevešel.
Tunel, či zářez na horní trati určitě ano. Díky za připomínku. To je jen moje lenost, že tam zatím není. Nejdříve chci v rámci svých představ adoporučení ostatních, najít dobré řešení trati. Krajinu začnu poté ladit.
Díky Michal
jirmicz píše:Nevim jestli sem někdo nedával odkaz na služební pomůcky. Tam jsou plánky všech stanic na SŽDC síti. Mám doma nějaké starší na CD. Můžu ti je klidně poslat. Ať máš inspiraci.
hopeter píše:Zkus navrhnout zaústění tratí tak , že nemusí být nutné vjet z obou tratí na všechny staniční koleje. Dále by bylo lepší nechat na kroužení jen jednu trať a druhou udělat jen do koncového nádraží. Zjednodušilo by se ti tak jedno zhlaví. Do budoucna bys měl modelovější kolejiště.
Nepřesnost napojení 2 milimetry není žádný problém ale umísti ho někam kde se to pnutí rozdělí do více kusových kolejí.
Michal Šuhajda píše:Ahoj pro podobná místa použij flexi kllej, kterou si vytvaruješ dle potřeby.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků