chripkoj píše:Ahoj. Vedel by si poskytnúť súbor Zo Scarmu. Tiež si navrhujem a tvoje konečné riešenie ma veľmi zaujalo. Dík.
Ahoj díky za zprávu,
moc mne těší, že se můj poslední návrh líbí alespoň někomu. Je mi jasné, že pro „pravověrné matadory“ to není, ale věřím, že poslední návrh dovolí alespoň hodně slušný a především pestrý provoz s tím, že vlaky nemusí jen kroužit. Navíc jsem moc rád, že se mi podařilo dost zásadně snížit procento stoupání / klesání na přijatelnou hodnotu.
Návrh ve scarmu sem samozřejmě vložím a pokud to nepůjde, pošlu ho klidně e-mailem. Jen měj prosím na paměti, že zvolené kolejivo je ROCO GEOline, a že některá místa jsou „dost natěsno“ pokud se výšky týká. Především jde o „podjetí“ menšího nádraží z levého záhlaví velkého nádraží. Tam je to pro patra o prsa, ale vejdou se. Pravé záhlaví jsem si zkusmo postavil a není žádný problém při míjení vlaků. Nikde nejsou nebezpečně blízko.
Ještě s návrhem nejsem úplně hotový, takže budu moc rád, když tě napadne cokoliv, co by návrh ještě posunulo. Například úprava zaústění vlečky, aby nebylo nutné při posunu vjíždět na hlavní dopravní koleje. Asi zkusím výhybku vedoucí na vlečku nahradit angličanem a vytáhnu ještě jednu kolej pro posun až k tunelovému portálu. To by mohlo problém vyřešit. Tak dej prosím vědět, když se ti něco v návrhu podaří vylepšit.
Moc bych prosil zkušenější o info, jak je to s modulem vratné smyčky. Jedná se mi o to, jestli tím netrpí lokomotivy. Byť jde o krátkodobý zkrat, pořád jde o zkrat. Mám z toho trochu obavu. Chtěl bych použít originální modul vratné smyčky ROCO, takže budu vážně vděčný za jakékoliv info.Předem díky.
P.s. Soubor ve scarmu vložit nejde, je příliš velký, tak pošli mail, rád soubor zašlu
Hezký den všem.
Michal