Stránka 2 z 3

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: sob 03 úno, 2018 7:57 pm
od jardaficz
Co zkusit přestavniky od kolejiště Horažďovice?

Re: TT 160x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: sob 03 úno, 2018 8:57 pm
od jirmicz
Nemám zkušenost. Abych pravdu řekl, tak nevím o jaké se jedná. Mám spíš podmínku napajení 16V~ a musí být co nejmenší na výšku. Mám tam 4cm místo.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: sob 03 úno, 2018 9:29 pm
od jardaficz
koukni na youtube vlákno kolejiště horažďovice. Měly by být na 16V ss. připojeno jsem měl na F1 přes výstup na střídavý a přes usměrňovací můstek.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: ned 04 úno, 2018 11:52 am
od lajblt
Podle všeho jsou to upravená bistabilní relé. Úprava spočívá ve vyvedení mechanického bazmeku pro pohon mechanismu výhybky. Dobrej nápad. :) Akorát se to dá použít s jistotou jen pro Tillig EW1/IBW a Kuehn.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: úte 06 bře, 2018 7:55 am
od jirmicz
Dnes jsem navštívil elektro prodejnu a že tam vyřeším indikaci obsazeného úseku ve skrytém nádraží. Myslel jsem si, že to udělám optickou závorou. Dvě foto diody proti sobě když tam bude stát vlak, bude svítit dioda na panelu. Ale bylo mi sděleno, že to je moc speciální a nemají to. Poradíte někdo jak to vyřešit. Potřebuju 10 těchto úseků a chtěl bych to napájet 16V~ Díky

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: čtv 08 bře, 2018 5:44 pm
od ladino1
Poslal jsem Ti mail.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: čtv 05 dub, 2018 7:40 pm
od jirmicz
Nějaké malé pokročení ve stavbě. Viz.foto :D

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: úte 28 srp, 2018 9:10 pm
od jirmicz
Aby se neřeklo, že nic nedělám, tak jedna aktuální fotka ze zkoušení.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: stř 14 lis, 2018 7:38 pm
od jirmicz
Úspěšně jsem se dopracoval do 3.patra. Na rajče jsem hodil foto https://jirmicz23.rajce.idnes.cz/Koleji ... 225736.jpg jak by mohla vypadat koncová stanice. Viděl bych to asi takto. Od zdi 1. Hlavní staniční kolej. Na tu budou vyhýbky v základní poloze a v lichobežníkové tabulce bude uvedena 1. Další kolej č.2 objízdná. Kolej č.4 bude u skladiště a bude vyloučená. Pak kolej č.6 a na ní se bude nákládat dřevo a někdy štěrk do sypáků.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: stř 14 lis, 2018 7:39 pm
od jirmicz
Ten bílý obdélník je staniční budova s největší pravděpodobností Lužec nad Vltavou.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: čtv 15 lis, 2018 8:51 pm
od jirmicz
Ještě jsem našel staniční budovu Ronov nad Doubravou. Asi bych chtěl, aby bylo skladiště s vypravní budovou spojené. Taky jsem si udělal radost s 372. Foto zase na rajčeti.
Nejsem žádný spisovatel, ale něco málo z historie:
Léta páně 1865 rozhodl říšský sněm o vybudování železnice v tomto kraji. Jelikož zde bylo město s cukrovarem a nějaké manufaktury. Stavba byla náročná, protože zdejší terén je dost kopcovitý a je zde dosti velké převýšení, které bylo třeba překonat. K vybudování tunelů a velkých zářezů bylo třeba 7let stavby než zde mohl projet vlak. Jelikož se stavba vyhnula menšímu městu. Ale to se nelíbilo místní samosprávě a protože se zde pěstovalo hodně řepy rozhodlo se o vybudování odbočky z tratě a krátké lokální trati do koncové stanice onoho malého města. Zázemí pro lokální trať bylo ve větší stanici u velkého města. Při počátcích provozu zde byly smíšené vlaky a až se objevily první motorové vozy hned převzaly vozbu osobních vlaků a pouze při sklizni řepy se nakládalo na koleji číslo 6. Obě války přežilo bez větších ztrát i naše část kolejiště. V 60-tých letech se rozhodlo o zatrolejovaní dvojkolejné tratě. Provoz převzaly lokomotivy elektrické. Z dnešních a pár desítek let předešlých je provoz následující. Na hlavní trati jsou osobní dnes dá se říct příměstské dopravy v režii vlaků 141 a Bmto, které časem vystřídají nové moderní ešusy a nebo panteři. Protože naše město je krajské. Na rychlikách se jezdí stále v motorové trakci, protože v další větší stanici odbočuje trať a zde už dráty nejsou. V nákladní doprava je zde rozmanitá, jelikož jsou v našem větším městě kovohutě. Na lokálce stále jezdí motorové vozy 810 a na koleji číslo 6. se příležitostně nakládá dřevo a protože se rozhodlo o velké modernizaci stanice ve velkém městě a kousek od našeho malého města je i menší lom a do velkého města je to po silnici o dost dál nakládá se zde štěrk do vysypných vozů, který se sem vozí do stanice auty. To jsem se teda rozepsal :D za pravopisné chyby se omlouvám, ale píšu to v mobilu a ten mi to ještě přepisuje.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: pon 26 lis, 2018 6:49 pm
od jirmicz
Koncová stanice mi vychází takto. https://jirmicz23.rajce.idnes.cz/Koleji ... 175733.jpg Co myslíte? Budova bude Rokov nad Doubravou. To je ten bílý obdélník.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: pon 26 lis, 2018 7:25 pm
od hopeter
20181126_175733.jpg

Sem si dovolil navrhnout tohle... :wink:
Kusou před VB zrušit a přidat druhý šturc. Jestli dobře koukám tak i výhybky by tak pasovaly.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: pon 26 lis, 2018 8:40 pm
od jirmicz
No, ale kam dám skladiště? Ta kolej co ty jsi škrtnul bude vyloučena a bude právě ke skladišti, které bude se staniční budovou.

Re: TT 175x95cm Jirmicz

PříspěvekNapsal: úte 27 lis, 2018 5:10 am
od hopeter
Skladiště společné s VB může být. 1.kolej od VB bude manipulační a druhá dopravní. Je to běžné uspořádání , kusá kolej ke skladišti je méně častá. Záleží ale taky jakou epochu modeluješ.
Každopádně bych se za ten druhý šturc přimlouval , rozšíří ti dopravní možnosti a ještě může sloužit jako kolej volné skládky apod.