Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Kajinek11 píše:Stanice Branišovice s depem by měla být ekvivalentem ke stanici Lipová Lázně. Tam byla nad druhé straně od depa také remíza. Proč to tak bylo nevím.
Sandy píše:Obávám se, že bez přestavby ( a možná i radikální) stávajících částí se to nikam nepohne.
Rocky_MK píše:Mně se to celé zdá takové krkolomné, překombinované a nešťastné - koupit dva segmenty, pak celé segmentové kolejiště a pak se to snažit nějak propojovat, ještě tam něco přidávat a pak tomu mermomocí hledat smysl.
Kajinek11 píše:Tak vážení,
již v prvním příspěvku jsem vás žádal, abyste:
Prosím zdržte se komentářů jakože je celý projekt na...a že to mám celé přepracovat. Berte v potaz, že každý jsme jiní a čekáme od kolejiště něco jiného. S vámi se chci poradit v především z důvodu chabých znalostí železničních pravidel a zvyklostí, kterým bych se chtěl přiblížit. Již dlouho procházím mapy ČR a nacházím takových anomálií a podivností při vedení železnice, že si myslím, že by toto klidně mohlo být.
na základě fóra jsem již něco vypustil, rozšířil manipulaci v lomu a vypustil jednu trať, čímž jsem udělal z uzlu odbočnou stanici. Takže nyní máme:
1) Odbočnou lokálkovou stanici (jestli můžebýt vlakotvorná, nebo ne nechám na zkušených- nevím jaké jsou potřeba parametry)
2) mezilehlou stanici
3) vlečku ze širé tratě
Co na tom prosím vás chcete redukovat? Ano, někdo má raději jednu stanici a k tomu koncovou s co největší vzdáleností od hlavní stanice. Ano má to své kouzlo, ale nezlobte se mě se to nelíbí. Protože mi přijde, aby na dohled od hlavní stanice byla koncová v docházkovém čas pro pěší 10 - 15min. Pokud vás pořád irituje blízkost obou nádraží , tak si je oddělte imaginární stěnou (jako, že je to od sebe 10km) a je to. Ostatně to se musí dělat u každého kolejiště, kde jsou stanice k sobě blíže než 20m.
Ale už toho nechme, prosím !!! Kdo mi chce pomoci a poradit v tom co chci, tak jsem mu vděčný a díky za to. A kdo to chce shazovat a pomlouvat jako celý projekt, tak se prosím nevyjadřujte. Ani to nikdo nechce a už vůbec to nikomu nepomůže.
Edys píše:Kajinek11 píše:Tak vážení,
již v prvním příspěvku jsem vás žádal, abyste:
Prosím zdržte se komentářů jakože je celý projekt na...a že to mám celé přepracovat. Berte v potaz, že každý jsme jiní a čekáme od kolejiště něco jiného. S vámi se chci poradit v především z důvodu chabých znalostí železničních pravidel a zvyklostí, kterým bych se chtěl přiblížit. Již dlouho procházím mapy ČR a nacházím takových anomálií a podivností při vedení železnice, že si myslím, že by toto klidně mohlo být.
na základě fóra jsem již něco vypustil, rozšířil manipulaci v lomu a vypustil jednu trať, čímž jsem udělal z uzlu odbočnou stanici. Takže nyní máme:
1) Odbočnou lokálkovou stanici (jestli můžebýt vlakotvorná, nebo ne nechám na zkušených- nevím jaké jsou potřeba parametry)
2) mezilehlou stanici
3) vlečku ze širé tratě
Co na tom prosím vás chcete redukovat? Ano, někdo má raději jednu stanici a k tomu koncovou s co největší vzdáleností od hlavní stanice. Ano má to své kouzlo, ale nezlobte se mě se to nelíbí. Protože mi přijde, aby na dohled od hlavní stanice byla koncová v docházkovém čas pro pěší 10 - 15min. Pokud vás pořád irituje blízkost obou nádraží , tak si je oddělte imaginární stěnou (jako, že je to od sebe 10km) a je to. Ostatně to se musí dělat u každého kolejiště, kde jsou stanice k sobě blíže než 20m.
Ale už toho nechme, prosím !!! Kdo mi chce pomoci a poradit v tom co chci, tak jsem mu vděčný a díky za to. A kdo to chce shazovat a pomlouvat jako celý projekt, tak se prosím nevyjadřujte. Ani to nikdo nechce a už vůbec to nikomu nepomůže.
Jak já ti rozumím.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků