No tak jsme se dostali do fáze, kterou jsem přesně nechtěl, aby jste to zdrbli celé. Psal jsem v prvním příspěvku, že bych se tomu rád vyvaroval. Co se stalo, stalo se... Potřebuji pomoci od těch co tomu více rozumějí a ne slyšet jak je to celé v háji a jak jsem to měl celé udělat jinak. Po bitvě je každý generál. Ke všemu jsem měl nějaké důvody, tak to prosím akceptujte. Každé kolejiště je kompromis a pokud se tu dokážeme konstruktivně bavit o kolejišti 1x1m, proč bychom se nemohli bavit nad tímto. Zaměřme se na to co ještě můžeme změnit a nehrabme se v minulosti.
Pojďme tedy najít co nejlepší východisko a dostat z toho to nejlepší co dovedeme.
TO Rocky:
Stanice Branišovice s depem by měla být ekvivalentem ke stanici Lipová Lázně. Tam byla nad druhé straně od depa také remíza. Proč to tak bylo nevím. Moje myšlenka je taková, že se to v čase jako dostavilo. Remíza zůstane pro páru, kdežto kruh. v depu budou pouze diesely. Navíc kousek od této uzlové stanice je také vlečka do lomu:
- lom ze sire trate
Ovládat to bude 1-2 lidi a ze 1-2 míst. Pokud to bude řídit jeden člověk, tak bude stanice Římov nastavena na průjezd.
TO Sandy:
Ta krátká trať co mizí v podzemí je tam z důvodu, že bych si rád nechal možnost opustit místnost a vyrazit s vlaky do vedlejšího pokoje. Nemusí to být viditelně tunel, ale může to být maskováno vjezdem pod silniční most. Mizí to do zdi a jede to vedle do šatny, kde by mohl být skryťák, popřípadě by to projelo šatnou až do dětského pokoje.
TO HANK A SANDY:
S provozem skutečným i kolejišťovým mám malé zkušenosti, takže si nechám rád poradit. Neptejte se mě, kolik vlaků a jakých bude kam jezdit, nešlo by to udělat obráceně a navrhnout mi dopravu podle toho jak ta stanice vypadá?
A ještě pokud ta překombinovanost někoho irituje, tak si můžete představit, že mezi spodními a vrchními segmenty je zeď (šlo by oddělit vyfoceným pozadím) a je to ve skutečnosti na úplně jiných místech.
TO jirmycz:
Ano rozpojování v oblouku bude problém. To musím nějak vyladit.
TT segmenty, DCC - DR5000 + 2x MM, IV. epocha.