Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Rocky_MK píše:A především sem dávej plánky na obrázku přímo na fórum nebo odkaz na obrázek uložený např. na rajčeti. Stahovat si to k sobě do počítače je na prd a spoustu lidí to odradí, aby se na to podívali
Podívej se na plánky Milana Ferdiána http://zeleznicni-normalie.cz/Galerie/Pl-nky-MF/
hank píše:Ta vedlejší trať je ta nudlička vpravo dole? A jaký je provozní význam těch ostatních šturců? Do topírny by se určitě nejezdilo tunelem a dvojitou smyčkou...
hank píše:Nechci ti brát elán, ale připojuji se k názoru, že nejlepší by bylo začít znovu od nuly s čistým stolem, nejlépe po důkladném prostudování plánků Milana Ferdiána. Vůbec nebude ostuda, když některý převezmeš jako celek.
Rocky_MK píše:Lepší to je, ale pořád je to blbě. Ta „hlavní“ stanice je hrozně krátká a ta rotunda s točnou u ní působí jak pěst na oko (s mírnou úpravou budu citovat Jeňu Sovu - jako motorest u polní cesty). Navíc depo není jen o rotundě a točně, patří k tomu i rozsáhlé provozní zázemí, různá zbrojení, popelová jáma apod. Ale rozumím ti, taky jsem kdysi chtěl mít v dvoukolejné staničce kolotoč na mašinky a třímístnou rotundu.
Tu dvoukolejnou staničku vpravo je třeba zaústit přímo do hlavní stanice - a rozhodně opticky oddělit např. tunelem, protože ta trať k ní je moc krátká. K tomu se krásně nabízí ten roh s úzkým připojením ke zbytku panelu.
To je tak základ, ale pořád chybí místo pro staniční budovu apod. Dál je to provozně chudé - kde je nějaká vlečka, nákladiště? Přistavování a svážení vozů z těchto míst je významná část toho, co je na ježdění atraktivní.
Takže znovu a lépe. Tu koncovou stanici vlevo nahoře bych vyhodil. Namísto toho viditelnou hlavní trať a místo pro nádraží jako takové - staniční budova a příjezd k ní, skladiště, apod. Ten cancour vlevo se úplně nabízí pro nějakou vlečku do fabriky.
grexx píše: ta hlavní stanice je krátká, neplánuju provozovat dlouhé soupravy nebo rychlíkové vozy nato nemám poloměry, ten hlavní panel má šířku 70 cm mohl bych jít max na 80 cm, ale raději bych zůstal u těch 70 cm, nato se to špatně vymyšlí alespoň mě s tím kolotočem máš pravdu jen jsem to zkusil rád bych ho tam měl
Rocky_MK píše:Stačí tu rozšířit tu pravou nudli na 40-50 cm. Pak se tam šikmo krásně vleze koncová stanička s remízou a vlečkou. Tu šířku hlavního panelu 70 cm jsem si nevšiml. Je to docela málo na to, aby se tam otočila hlavní trať i lokálka. Ale stačilo by jen část toho hlavního panelu rozšířit a hlavní stanici dát trochu zešikma, aby se dala pro otočení obou tratí využít maximální šířka.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků