Zase něco přemýšlení a plánování. Míň silnic, depo zpátky na vlečku, volná skládka do stanice, k naftě přidány hnojiva, zatáčka vlečky ještě o kousek utažená, v šuplíku možná přibyde kolej.
schéma:
a vizualizace:
Koleje ve stanici, ve viditelné části trati (což je pár metrů) a na nových vlečkách budou rekonstruované, jediná vlečková kolej k pile (na schématu tmavě žlutá) zůstane původní stará, pilu nikdo moc nepotřebuje (vládnou plasty, plech a beton, to se pak těžko prodává dřevo). Krom zásobování dřevem může vlečka sloužit jako odkladiště vagonů.
Co se týká šuplíku, uvažuju nejjednodušší vyndávací s tím, že si jich nachystám víc pro rychlejší přehazování souprav. Ještě by se vešla třetí kolej dovnitř pod terén, abych šuplík jenom povytáhnul a po té třetí volné koleji mohla loko objet vagony. Kolem vlečky kamenolomu by šlo vybojovat trochu místa s pomocí opěrné zdi, ale pro zvednutí terénu nad průjezdný profil (a využití třetí koleje pro trvalé uskladnění soupravy) to stačit nejspíš nebude.