Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jirka1 píše:Podél trati to ale není trolejové vedení ale telefonní.
Trolejové je pro napájení elektrických lokomotiv, není podél kolejí ale nad kolejemi.
Jirka1 píše:Já se na to taky připravuji, pořídil jsem si sloupy starší výroby, prošly různými úpravami. Počítám s tím, že budu dělat ve stanici převěsy.
Budu zatrolejovávat pouze viditelnou část kolejiště, skryté nádraží ne, takže jsem řešil, jak udělat přechod mezi zatrolejovanou a nezatrolejovanou částí, aby mohly být zvednuté pantografy.
Vlastní trolej si budu dělat vlastní, mám docela zajímavý nápad ma jeden netradiční materiál. Výhodou by mělo být to, že:
1) trolej by se měla dát napínat
2) při průjezdu loko by se měla trolej zvednout a zase vrátit
3) měla by být poměrně nenápadná a neměla by rušit jako některé tovární.
Takže až to vyzkouším, poreferuji.
F. Placheta píše:To by me taky zajimalo, sam se na to taky chystam. Co tak vim, tak pokud si nekoupis uz hotove, da se vyrobit z ruznych kovovych a drevenych kulatin, izolatory si modelari bud odlevaji nebo kupuji jiz hotove tusim od Viessmana no a nebo rekl bych spickove trolejove vedeni nabizeji nebo se chystaji nabizet tady http://www.njmodely.cz/fotogalerie/index.php
tomasss píše:Zdravim vsetkych,
viete mi prosim niekto poradit, mate skusenosti s tym, ako si doma vyrobit trolejove vedenia popri trati? Alebo nejake linky s navodmi? Budem povdacny za kazdu radu, dakujem.
richard0404 píše:Mám prosbu jaká jsou pravidla pro umístění trolejových stožárů podél jednokolejné trati. Vzdálenost mezi jednotlivými sloupy, napínací zařízení a další věci. Jedná se pro vybavení diorámy . Díky všem za info.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků