Takže, vidím že jste se toho chytli přesně jak jsem čekal
... to zrušeni horní a a spodní stanice se mi zdá jako dobrý nápad. Abych řekl pravdu doteď jsem nepřemýšlel o tom tuhle stanici vynechat, ale když to udělám vznikne nádherný úsek tratě. Na druhou stranu to vpravo dole bych upravil ale zanechal (není to stanice jako taková ale taková skládka u kamenolomu), co takhle napojeni jen do Ž. Brodu a ten "viadukt" vynechat a udělat z toho normál vlečku. Nakladiště v Ž.B. tam asi teda taky nedám, už jsem nad tím přemýšlel. Stejně už to realný Ž. Brod skoro nepřipomíná.
Při poskládání mě délky koleji Ž. Brodu vycházely docela v poho. Ta nejmenší tuším metr, nejdelší okolo dvou m. Co jsi použil za vyhybky? Ja tam mam EW1, ale hlavně ten nákres nemá tech 330cm co jsem si všiml. Každopádně se nebráním úpravám. Jo a ta kolej okolo točny je zásobovací, neco podobného jako měl Houmr. Jen ten to měl jako přímé napojení tè koleje se zbrojením do zhlaví. Jde o to že se mi nezdá posunovat cisterny přez točnu.
A dalši věc je ta finanční. Koleje jsem počítal vyhybku po vyhybce, metr po metru a vyšlo to na tech cca 20K ,ale teda nebudu tam mít anglány- po zkušenostech z klubu to moc spolehlivé a občas to vyskočí.
To mi připomíná další věc, že chodím do klubu modelové železnice, takže nejsem bez zkušeností. Například pro klub vyrábím funkční návěstidla.
Ještě ty přestavníky. Nebudu je kupovat ale vyrábět. Zatím to vypadá na přestavniky z motoru, ktere fungují jako elektromagnetické, jen ne posun táhla, ale otočení, kterè pak na posun změní páka. Jako u serva. Testuju to a zatím to funguje pěkně.
A poslední věc. Sice 330X360 ale všimněte si montážních otvorů. JAKÉKOLI MÍSTO je tuším 60cm vždy aspoň od jednoho otvoru. Jo a ta "dvojkolejka"... vážně to působí tak divně? :/ ja jsem si právě říkal že to bude aspoň zajímavější ale bez problémů s 2kolejkou. Hlavně na levém zhlaví Ž.B. je to tak v reálu. Horní do Semil a dolní do Velkých Hamrů.
Snad jsem na nic nezapomněl a díky moc za návrhy na zlepšení
hold potřebuju někoho kdo zkrotí mou tvoŕivost
proto tu taky jsem