Zdravím kolegové.
Jelikož jsem "zdrhl" od TT k větším modelům HO, rád bych se poradil ohledně plánku..
Námět je koncová stanice která je zároveň úvraťovou ( řekněme že někde na trati je odbočka ). Rovněž by z této stanice mohla odbočovat malá lokálka.
Idylka kolejiště by byla koncová stanice většího lázeňského města se silnou osobní i nákladní dopravou obohacenou hojností posunu ( jak v jedné, tak druhé koncové stanici )
Kolejivo je použito peco 100 ( původně bylo plánováno,jak je vidět z fotek peco 75 a štíhlé vexle ), stoupání 2,5cm/m
Hlavní koncové nádraží na 99% zůstane jak je na plánku, s uspořádáním kolejiště, vleček, délkou kolejí apod jsem spokojen ( samozřejmě pokud někdo dá nějaký zajímavý tip jak to ještě oživit, sem s ním )
Pak je ale část kolejiště kde si nejsem pořád jistý. jedná se o díl 145*125 ( v tt se dá postavit na tomhle rozměru celé kolejiště a v HO leda prd -tedy pokud člověk nechce mít poloměry R1 a stoupání 5cm/m )
Var. 1- na plánku je taková nepřeplácaná, je vidět kus hlavní trati ale nic vic ( možná oživit nějakým vlečkovým areálem uprostřed...)
Var 2 - předběžně bych jí volil jako nejzajímavější variantu, jen zamrzí, že neni vidět vůbec hlavní trať..
Var 3 - byl to původně první plánek který by byl provozně asi zajímavý ale nelíbí se mi viditelné poloměry (R2)na hlavní trati. Plánuji samozřejmě nějaký ten R či osobák
v klasickém řazení loko+vozy ( B+Bds ) a tyhle vozy by potřebovaly spíše poloměry tak R700 a výše...
Věřím že někdo něco věcného k plánkům napíše a poradí......