Kolejiště TT- 22.Odbočná

Ahoj pánové,
jsem tady na fóru nový a byl bych rád, kdybyste mi okomentovali návrh kolejiště. Dovolil jsem si upravit plánek 22. Odbočná od Milana, jelikož mám trochu více místa 170*125.
Ke stavbě kolejiště se vracím po dlouhé době. Původně jsem chtěl stavět z plecháčů, ale jak jsem zde zjistil, je to blbost. Nakoupil jsem nějaké profilové kolejnice , ale stavět budu hlavně z flexi, takže
jestli to někde v pláncích nelícuje, tak to nevadí. Zapojení je analog.
Plánky zde:
http://loby.rajce.idnes.cz/stavba_panel ... a_cast.jpg
http://loby.rajce.idnes.cz/stavba_panelu/#skrytak.jpg
A-nádražní budova
B,C-skladiště s rampou a volná skládka
D-vlečkový prostor (v dolním nádraží bych si představoval něco jako sklad PHM a v horním malou pískovnu či vápenku)
Z- zastávka
Výtopna bude obsluhovat jen vedlejší trať a motor bude nocovat v horní stanici. Skládku uhlí možná nahradím volnou skládkou dřeva (asi vhodnější).
Mám několik dotazů:
1. Vratnou smyčku ve skryťáku zapojím jak je vyznačeno, ale ve viditelné části, kde bude obousměrná, vůbec nevím, i když jsem zde pročetl asi vše. Mohl by mi to někdo do plánků dokreslit, včetně všech
vodičů, trafa,popř. klávesnice s použitím komponentů od Tilliga.
2. Je toto osazení návěstidly správné? Vedlejší trať podle D3, vjezdové návěstidla na hlavní trati jsou v tunelech, nebo ještě před nimi, na lokálce pětisvětelné. Odjezdové návěstidlo na levém zhlaví je
skupinové,čtyřsvětelné. Na pravém zhlaví je skupinové také čtyřsvětelné a pod ním jen pro hlavní kolej, stačí zřejmě jen třísvětelné. Nevím ale, jaké čtyřsvětelné. Např.Němeček má dva typy 460 nebo 480.
3. Stále pročítám diskuze a nevím jaké přestavníky (vyhýbky použiji EW 1 a IBW). Teď se mi dosti líbí ty od sergej peeteeee. Jaký je váš názor?
4. Trafo mám klasické FZ 1, ale tady jsem narazil na pulzní regulaci, konkrétně Tfi2. Je využitelné v analogu a zapojení je stejné jako u FZ 1 a je to opravdu takový rozdíl?
Za každou odpověď předem děkuji
jsem tady na fóru nový a byl bych rád, kdybyste mi okomentovali návrh kolejiště. Dovolil jsem si upravit plánek 22. Odbočná od Milana, jelikož mám trochu více místa 170*125.
Ke stavbě kolejiště se vracím po dlouhé době. Původně jsem chtěl stavět z plecháčů, ale jak jsem zde zjistil, je to blbost. Nakoupil jsem nějaké profilové kolejnice , ale stavět budu hlavně z flexi, takže
jestli to někde v pláncích nelícuje, tak to nevadí. Zapojení je analog.
Plánky zde:
http://loby.rajce.idnes.cz/stavba_panel ... a_cast.jpg
http://loby.rajce.idnes.cz/stavba_panelu/#skrytak.jpg
A-nádražní budova
B,C-skladiště s rampou a volná skládka
D-vlečkový prostor (v dolním nádraží bych si představoval něco jako sklad PHM a v horním malou pískovnu či vápenku)
Z- zastávka
Výtopna bude obsluhovat jen vedlejší trať a motor bude nocovat v horní stanici. Skládku uhlí možná nahradím volnou skládkou dřeva (asi vhodnější).
Mám několik dotazů:
1. Vratnou smyčku ve skryťáku zapojím jak je vyznačeno, ale ve viditelné části, kde bude obousměrná, vůbec nevím, i když jsem zde pročetl asi vše. Mohl by mi to někdo do plánků dokreslit, včetně všech
vodičů, trafa,popř. klávesnice s použitím komponentů od Tilliga.
2. Je toto osazení návěstidly správné? Vedlejší trať podle D3, vjezdové návěstidla na hlavní trati jsou v tunelech, nebo ještě před nimi, na lokálce pětisvětelné. Odjezdové návěstidlo na levém zhlaví je
skupinové,čtyřsvětelné. Na pravém zhlaví je skupinové také čtyřsvětelné a pod ním jen pro hlavní kolej, stačí zřejmě jen třísvětelné. Nevím ale, jaké čtyřsvětelné. Např.Němeček má dva typy 460 nebo 480.
3. Stále pročítám diskuze a nevím jaké přestavníky (vyhýbky použiji EW 1 a IBW). Teď se mi dosti líbí ty od sergej peeteeee. Jaký je váš názor?
4. Trafo mám klasické FZ 1, ale tady jsem narazil na pulzní regulaci, konkrétně Tfi2. Je využitelné v analogu a zapojení je stejné jako u FZ 1 a je to opravdu takový rozdíl?
Za každou odpověď předem děkuji