Dobrý den páni modeláři (pokud tu jsou i dámy, tak zdravím i je ) ,
je to již nějaký čas, co ve mně zrála myšlenka, že bych si postavil kolejiště a po x měsících se zrodil tento návrh, který bych tu rád představil a Vás poprosil o komentáře a rady (případně: celé to zahoď a zkus to znovu a lépe).
Mělo by se jednat fiktivní jednokolejnou elektrifikovanou trať, ze které odbočuje neelektrifikovaná vedlejší trať.
Vozidla by byla správy ČD, epocha V. Ovládání digitální. Kolejivo Tillig standard.
Rámy jednotlivých dílů budou ze dřeva. Materiál pro stavbu povrchu a terénu budou pokud možno co nejlehčí.Určitě polystyren (pořád ve mně hlodá myšlenka použít i karton). Kolejiště totiž bude zavěšeno pod stropem.
Koncová stanička bude odpojitelná a bude zavěšena na jiném místě. Odnímatelná bude i část s mostem.
Co se týče provozu na tratích, tak na hlavní trati počítám s rychlíkem, max. však 4 vozy( A+BDs+2B) , nákladní vlak( y ) , osobní vlak max. dva vozy ( BDs + Bmto).
Na vedlejší trať bych pak rád nasadil osobák 810 + přívěs, a pak náklad do koncové stanice(Uhlí nebo železný šrot). Výhledově pak ještě jeden spěšňák (853/4 + Btn).
Na nádraží na hlavní trati je depo s výtopnou pro lokomotivu pro vedlejší trať a stání pro traťovou údržbu a také zbrojení naftou. Dále je k vidění kolej ke skladišti a rampě u skladiště.
Na vedlejší trati ještě leží v oblouku malá zastávka.
Výškové poměry na tratích jsou zhruba takové: nádraží+depo 0, SN -100, vedlejší trať stoupá až do zastávky v cca +30 a pak postupně klesá až do -100. Koncová stanice je ve výšce -100.
Uspořádáním obou SN si ještě nejsem úplně jistý, dále si taky nevím rady, jak tam napasovat vratnou smyčku...
Tak to by asi bylo pro začátek ode mně vše.
Předem děkuji za rady, návrhy, výtky a tak podobně.