Stránka 3 z 3

Re: Přípojná stanice - Koubis

PříspěvekNapsal: pát 29 pro, 2017 9:13 pm
od MkTT
A co postavit depo jako muzejní? Potom můžeš nechat zauhlování stejně jako bylo ve III. epoše a nemusíš řešit, abys měl pokud možno všechny párovky stejného typu. Naopak v muzejním depu dává smysl, když bude každá lokomotiva jiná. A pokud chceš jezdit podle grafikonu, tak to můžeš na hlavní trati diesly plus dva až třikrát denně můžeš uspořádat "muzejní jízdu" pomocí párovky, za kterou strčíš v podstatě libovolnou kombinaci osobních vozů, případně pojede hurvínek s přípojným vozem...
Postavit si fiktivní muzejní depo je můj velmi vzdálený sen a tvůj plánek se pro to myslím velice hodí. Stejně tak můžeš mít pořád správkovou halu pro parní lokomotivy, i když na nádraží už budou stát brejlovci a kocouři.

Re: Přípojná stanice - Koubis

PříspěvekNapsal: sob 30 pro, 2017 1:22 pm
od Vladimír_B
michal.kubista píše:Mě zaujala ještě ta poznámka, že zauhlování se už přesunulo do rezervních skládek... Bylo to tak všude, nebo se mám zamyslet nad ztvárněným obdobím. Ty páry bych rád zachoval, ale motorovek mám taky dost.

Měnit to nemusíš, ničemu to nevadí. Délka tvého zbrojení stačí. Mě šlo jen o to, aby ve velké výtopně nebyla krátká popelovka a uhelné figury.
Další středně velké depo je třeba Rakovník a má i samostatnou správkárnu. Rozepsané depo je v knížce Železniční depo v modelu. Veselí má vlastní stránky http://www.veselidepo.cz
Trutnov http://www.ld-trutnov.cz
nebo http://www.vrchlabsko.info dá se tam najít depo ve Staré Pace, Hradci K, Jaroměř a mnohé...

M.F.: díky za plánek

Re: Přípojná stanice - Koubis

PříspěvekNapsal: pon 01 led, 2018 5:34 pm
od Vladimír_B
Malé velké depo převážně se samými sergeji, předtím s 556.0, bylo v Margecanech...

Re: Přípojná stanice - Koubis

PříspěvekNapsal: ned 07 led, 2018 5:52 pm
od michal.kubista
Tak po pauze zase můžu reagovat.
1. Milane, veliké díky za to Dolní Nádraží Karlovy Vary, můžu si pěkně zavzpomínat, byl jsem tam jako dítě se školou.
2. Vladimíre, tvoje odkazy jsem zatím zrychleně proletěl a nyní se chystám podrobně pročíst, je to zajímavé a poučné, dám si pár věcí do souvislostí.
3. MkTT, moje představa provozu pára / diesel je tak 50/50, možná dokonce 60/40 ve prospěch páry, tak to muzejní depo moc smysl nedává, i když zase já podle grafikonu jezdit nebudu, stanice je vymyšlená a i provoz asi bude pro radost, spíš chci, aby se to skutečnosti blížilo - podobalo a drobné nepřesnosti si můžu i záměrně dovolit :-)

Jeden dotaz, zbrojení naftou jsem dal na průjezdnou kolej, ale na fotkách a leteckých snímkách mi připadá, že to zbrojení bývá častěji na kusé koleji. Tak jak to bývá, nebo můžu použít obě varianty?

Re: Přípojná stanice - Koubis

PříspěvekNapsal: ned 07 led, 2018 6:41 pm
od hank
michal.kubista píše:Jeden dotaz, zbrojení naftou jsem dal na průjezdnou kolej, ale na fotkách a leteckých snímkách mi připadá, že to zbrojení bývá častěji na kusé koleji. Tak jak to bývá, nebo můžu použít obě varianty?


Žádné jednotné pravidlo není.