Přípojná stanice - Koubis

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Přípojná stanice - Koubis

Příspěvekod MkTT » pát 29 pro, 2017 9:13 pm

A co postavit depo jako muzejní? Potom můžeš nechat zauhlování stejně jako bylo ve III. epoše a nemusíš řešit, abys měl pokud možno všechny párovky stejného typu. Naopak v muzejním depu dává smysl, když bude každá lokomotiva jiná. A pokud chceš jezdit podle grafikonu, tak to můžeš na hlavní trati diesly plus dva až třikrát denně můžeš uspořádat "muzejní jízdu" pomocí párovky, za kterou strčíš v podstatě libovolnou kombinaci osobních vozů, případně pojede hurvínek s přípojným vozem...
Postavit si fiktivní muzejní depo je můj velmi vzdálený sen a tvůj plánek se pro to myslím velice hodí. Stejně tak můžeš mít pořád správkovou halu pro parní lokomotivy, i když na nádraží už budou stát brejlovci a kocouři.
MkTT
 
Příspěvky: 567
Registrován: stř 08 úno, 2012 3:46 pm
Bydliště: Praha 10

Re: Přípojná stanice - Koubis

Příspěvekod Vladimír_B » sob 30 pro, 2017 1:22 pm

michal.kubista píše:Mě zaujala ještě ta poznámka, že zauhlování se už přesunulo do rezervních skládek... Bylo to tak všude, nebo se mám zamyslet nad ztvárněným obdobím. Ty páry bych rád zachoval, ale motorovek mám taky dost.

Měnit to nemusíš, ničemu to nevadí. Délka tvého zbrojení stačí. Mě šlo jen o to, aby ve velké výtopně nebyla krátká popelovka a uhelné figury.
Další středně velké depo je třeba Rakovník a má i samostatnou správkárnu. Rozepsané depo je v knížce Železniční depo v modelu. Veselí má vlastní stránky http://www.veselidepo.cz
Trutnov http://www.ld-trutnov.cz
nebo http://www.vrchlabsko.info dá se tam najít depo ve Staré Pace, Hradci K, Jaroměř a mnohé...

M.F.: díky za plánek
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)
Uživatelský avatar
Vladimír_B
 
Příspěvky: 1224
Registrován: ned 02 bře, 2008 6:57 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Přípojná stanice - Koubis

Příspěvekod Vladimír_B » pon 01 led, 2018 5:34 pm

Malé velké depo převážně se samými sergeji, předtím s 556.0, bylo v Margecanech...
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)
Uživatelský avatar
Vladimír_B
 
Příspěvky: 1224
Registrován: ned 02 bře, 2008 6:57 pm
Bydliště: Plzeň

Re: Přípojná stanice - Koubis

Příspěvekod michal.kubista » ned 07 led, 2018 5:52 pm

Tak po pauze zase můžu reagovat.
1. Milane, veliké díky za to Dolní Nádraží Karlovy Vary, můžu si pěkně zavzpomínat, byl jsem tam jako dítě se školou.
2. Vladimíre, tvoje odkazy jsem zatím zrychleně proletěl a nyní se chystám podrobně pročíst, je to zajímavé a poučné, dám si pár věcí do souvislostí.
3. MkTT, moje představa provozu pára / diesel je tak 50/50, možná dokonce 60/40 ve prospěch páry, tak to muzejní depo moc smysl nedává, i když zase já podle grafikonu jezdit nebudu, stanice je vymyšlená a i provoz asi bude pro radost, spíš chci, aby se to skutečnosti blížilo - podobalo a drobné nepřesnosti si můžu i záměrně dovolit :-)

Jeden dotaz, zbrojení naftou jsem dal na průjezdnou kolej, ale na fotkách a leteckých snímkách mi připadá, že to zbrojení bývá častěji na kusé koleji. Tak jak to bývá, nebo můžu použít obě varianty?
michal.kubista
 
Příspěvky: 387
Registrován: úte 06 říj, 2009 1:48 pm
Bydliště: Břeclavsko

Re: Přípojná stanice - Koubis

Příspěvekod hank » ned 07 led, 2018 6:41 pm

michal.kubista píše:Jeden dotaz, zbrojení naftou jsem dal na průjezdnou kolej, ale na fotkách a leteckých snímkách mi připadá, že to zbrojení bývá častěji na kusé koleji. Tak jak to bývá, nebo můžu použít obě varianty?


Žádné jednotné pravidlo není.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 6099
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Předchozí

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků