Tak trochu jsem se odmlčel, nějak jsem nestíhal v práci. Alespoň jsem měl čas si to trochu promyslet.
Hanku, díky za otázky, na které si musím ujasnit odpovědi i já sám. A ano, jsem začátečník, jen jsem už tady na fóru něco načetl.
1. Velikost provozu na hlavní trati bude celkem velká, společně se skrytým nádražím musí "uživit" provoz na dvojkolejné trati. Na obou koncích této stanice trať mizí v tunelu, kde se připojí trať ze skryté a na výjezdu už je dvojkoleka. Náčrtek zítra přiložím.
2. Provoz na vedlejší trati zatím rozmýšlím, ale vedlejší trať bude cca 12m dlouhá, na konci zvažuju staničku tři až čtyři koleje, jeden podnik, asi sklárnu, nějakou skládku. Stanička bude myšlená jako podhorská a převýšení proti předchozí 25cm. Osobní provoz určitě (nejspíš parní 455 a dva až tři BAI nebo i něco menšího), pak provoz do sklárny a na skládku. A protože je trať celkem dlouhá, zvažuju malou výhybnu se zastávkou a vlečkou, ale nemám jasno, co tam bude. Ale to vypadá celkem na dost bohatý provoz.
vmucha - je nějaký důvod, proč nedávat ty trojcestný výhybky? Vím, že nejsou úplně běžný, ale mě ta dobře vyšly a i se mi tam celkem líbí, ale to není argument.
Po dotazech tady zvažuju využít koleje 6 a 8 pro řazení souprav. Může se k řazení využít i dopravní koleje? A s tím mě napadá, jaké koleje lze použít k řazení souprav? Hloupé dotazy začátečníka
Polabský - zkusil jsem zrušit úvrať, ale tu kusou kolej bych rád zachoval. Vedle staniční budovy bude pošta a tam chci přistavovat poštovní vozy. Připojení depa jsem jen naznačil. Bylo to myšleno takto? Zatím mi nevychází délka, ale zkusím to vyřešit. Ale depo chci ještě dořešit i pro motorový provoz a nějakou dílnu, zatím hledám inspiraci.
Neodpověděl jsem na všechno, ale jak jsem psal, i já si to ještě ujasňuju a tak je možné mě inspirovat a nasměrovat.
Díky