Tak jsem tomu dal čas a pořádně si od návrhu odpočinul. No dobře, byly jiné starosti.
Nicméně jsem si k tomu dnes sednul a vymyslel z čista nový návrh. Pak jsem se přihlásil na fórum a překvapil sám sebe tím, že se stále držím stejného principu. A navíc jsem vyřešil onen problém s výhybkou od Kuehna. SN má hodně dlouhé staniční koleje. Dvě horní 170 cm a 130 cm. Pak je zde kolej, kde se připojuje lokálka. Zde bude probíhat veškerá nutná manipulace skryté části. Například z koncové žst. přijede 810 s vozem, objede a přestaví do kusých kolejí na odjezd. Nebo v levé části bude čekat jiný stroj, který najede, spojí a obratem odjede nahoru. Z toho vyplívá i funkce kusých kolejí. Budou sloužit pro lokálku. Časem bych nahoru rád jezdil vratnými soupravami (814, solo 843 či 842), které by prostě zajely do kusé koleje a zde vyčkaly na svůj čas. Rám už je umístěný v obyváku (manželka ho tam dala sama od sebe
), ale stavba bude probíhat pomalu, postupně. Nyní budu zjišťovat, jak se vypořádat se servy a jejich dekodéry na přestavování výhybek.