Abych jen "hubou nemlátil" - líbilo by se ti to třeba takhle?
Koleje v SN mají užitečnou délku (shora): ~99 cm, ~92 cm, ~85 cm, ~45 cm, ~50 cm (od námezníku k námezníku), kusé jsou asi 25 cm. Stoupání na lokálce 42 promile, R min 310. Na hlavní trati 15 promile, R min 396. Užitečná délka kolejí v koncové stanici je asi 35 cm. Nic moc, ale na poježdění a hraní to myslím bohatě stačí. A vejde se (pro hlavní trať) i obligátní "Brejlovec se čtyřma". Zastávka je jen na hlavní trati, ale není problém přizpůsobit terén a dát ji i na lokálku. Vodu sbírá potůček, který odtéká pod mostem společně se silnicí.
Aby most mohl být dostatečně vysoko nad silnicí, je hlavní trať v rovném úseku zastávky zahloubena o 10 mm oproti SN. Podjezd je pak 39-46 mm pod temenem kolejnic, což by mohlo v reálu dát tak 3,2-3,5 metru podjezdné výšky. To se ještě dá.
SN je v úrovni -70 mm pod horní stanicí (víc to fakt asi nejde s ohledem na stoupání lokálky), nad pravým zhlavím SN se to snižuje až na 55 mm. Pro případ problémů by asi nejlepší byl odklápěcí celý vršek.
No a já jdu pokládat panely na nástupiště a vyrábět přechody. Už se mi o tom i zdá, je toho 5,2 metru.