OndraFíra píše:Ahoj Marku.
Super inspirace s tou popelovou jámou, elegantní řešení a přitom to vypadá dobře. A já už vymýšlel nějaké laserovaní
K té zabezpečovačce. Automatické schození mechanického návěstidla na stůj po projetí vlaku ve II. epoše? Není to trochu moc high-tech?
Nebylo by modelovější, kdyby návěstidlo vracela do polohy stůj také obsluha stanice? Přeci jen tu páku tam ten výpravčí musel dojít a vrátít do dolní polohy ručně aby postavil zpět na stůj
To jen takový postřeh. Jinak opět pěkná práce!
V této připomínce jde pouze o to, aby byl simulován povoz z doby, kdy návěst shazoval signalista jen proto aby měl jistotu že nedojde k přestavení vjezdového návěstidla ještě předtím než ho projede pŕijiždející vlak a jednou jistotou bylo že vlak reálně vidí. V modelařině ale musíme dělat kompromisy. Kolejiště obvykle řídí modeláŕ sám a nemůže nahrazovat
signalisty, výpravčí, posunovače, když často zároveň ovládá jiný vlak.