Re: Kolejiště Poustevna 80x315cm TT
Napsal: úte 10 říj, 2017 9:20 am
Tak jsem zakoupil centralu z21 start a cervený multimaus, modul vratné smyčky LK200 a dekoder Zimo MX630P16, který jsem strčil to brejlovce od MTB.
Modul vratné smyčky je umístěn tak, že přepíná úsek mezi dvěma vratnými smyčkami, jak jste mi radili výše.
Nicméně jsem se dva dny trápil s naprosto nevyzpytatelným chováním LK200. Někdy projela masina v pohodě a modul přepnul, nekdy došlo ke zkratu třeba až po projetí posledního dvojkolí, tj. modul nejdříve přepnul a teprve pak došlo k ohlášení zkratu.
Na jedné straně u smyčky skrytého nádraží byla úspěšnost průjezdu asi tak 1 ze 4 pokusů, na straně smyčky odbočné stanice tak zhruba 1 z 10 pokusů. Přitom přepínání smyčky díky zkratu bylo bezproblémové (zkoušeno přiložením šroubováku v místě přerušení ). Dokonce docházelo ke zkratu i v případě, kdy obě koleje byly ve stejné polaritě. (průjezd tam v pořádku a zpátky zkrat)
Dnes ráno jsem si hrál trochu s nastavováním CV a ejhle, přišel jsem na to, že pokud zapnu omezení rychlosti při posunu (F3) tak lokomotiva projíždí bezproblému. Tak jsem to projel párkrát tam a zpátky a ani jeden zkrat do centrály. Pak jsem to zkusil i normálně a ono najednou to funguje. Ted si připadám jako bych kouzelným tlačítkem něco opravil což je zřejmě blbost.
Nicméně myslíte si, že může mít nastavení CV vliv na funkci modulu vratné smyčky?
Modul vratné smyčky je umístěn tak, že přepíná úsek mezi dvěma vratnými smyčkami, jak jste mi radili výše.
Nicméně jsem se dva dny trápil s naprosto nevyzpytatelným chováním LK200. Někdy projela masina v pohodě a modul přepnul, nekdy došlo ke zkratu třeba až po projetí posledního dvojkolí, tj. modul nejdříve přepnul a teprve pak došlo k ohlášení zkratu.
Na jedné straně u smyčky skrytého nádraží byla úspěšnost průjezdu asi tak 1 ze 4 pokusů, na straně smyčky odbočné stanice tak zhruba 1 z 10 pokusů. Přitom přepínání smyčky díky zkratu bylo bezproblémové (zkoušeno přiložením šroubováku v místě přerušení ). Dokonce docházelo ke zkratu i v případě, kdy obě koleje byly ve stejné polaritě. (průjezd tam v pořádku a zpátky zkrat)
Dnes ráno jsem si hrál trochu s nastavováním CV a ejhle, přišel jsem na to, že pokud zapnu omezení rychlosti při posunu (F3) tak lokomotiva projíždí bezproblému. Tak jsem to projel párkrát tam a zpátky a ani jeden zkrat do centrály. Pak jsem to zkusil i normálně a ono najednou to funguje. Ted si připadám jako bych kouzelným tlačítkem něco opravil což je zřejmě blbost.
Nicméně myslíte si, že může mít nastavení CV vliv na funkci modulu vratné smyčky?