Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Tomas Lebeda píše:Potřebuji most, kterým překlenu údolí řeky a kratší varianty, které jsou k dispozici pro TT mi délkově nevyhovují.
Tomas Lebeda píše:Potřeboval bych poradit s řešením prostoru před výtopnou v koncové stanici.
jafobe píše:Podle mě by se dalo kolej k výtopně trochu stočit aby byla rovnoběžněji s koncovou kolejí vedle, řekl bych že by to ničemu vadit nemuselo, a tím by se dala posunout výtopna samotná dál od vyhybky skoro o polovinu její délky a zbyl by i delší kus volného prostoru u koleje před ní, kam se pak vše líp poskládá....
jafobe píše:Jinak jak tak koukám na nástin budov, tak tu výpravní s přístřeškem pro cestující skoro před srdcovkou vyhybky bych asi zrcadlově otočil, přístřeškem na druhou stranu blíž k prostoru kde bude nástupiště, přeci jen obcházení budovy pro cestující kolem a přes vyhybku by ani v reálu nebylo moc praktické řešení, i když se asi taky taková předloha najde, navíc z prostoru pod sříškou by ani moc neviděli že něco jede.
vojtas píše:A co dát jámu a vodní jeřáb na výtažnou? Nebo uhlí k té kusé vedle výtopny. Nebude to nic proti ničemu.
T 478 3022 píše:Tomas Lebeda píše:Potřeboval bych poradit s řešením prostoru před výtopnou v koncové stanici.
Ahoj.Chápu,že jsi tady patrně několikrát četl,že neexistuje dát popelovou jámu vedle uhlí atd.A teď máš problém to tam nacpat.Měl bych pro tebe řešení.Obrázky ti řeknou víc.Ta Ždánická popelová jáma mě v modelu dělá cca těch 84mm,t.j jak u té KB-model.Ta jáma na té fotce není nic moc,ale je tam.Viz přiložený plánek stanice.
Ten Třmínek jde zkrátit,ale je s tím zbytečná jebačka,navíc to imituje betonou jámu,Tobě by se tam šikla stará jáma se strukturou kameniva.
A pokud máš první díl Plánku kolejišť od M F,tak tam koukni např. na Frýdlant v Č.,Čerčany+text,Dobruška+text.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků