hank61 píše:Staniční budova s nástupištěm je nyní na konci stanice a jsou předělány i ty vlečky.
Paráda, gratuluji k pokroku - to už mohou jet podle potřeby i dva maipuláky denně
To s budovou nakraji se mi líbí nejvíce. Jen ta remíza pak zakrývá přijímací budovu, možná prohodit s uhelnou skládkou. U uhelné skádky by možná pasovala lépe Y symetrická vyhýbka - samozřejmě ta delší. Vyhýbky samozřejmě použí klidně ty nejdelší Peco ta koleje se v tomto případě zkrátí minimálně nebo vůbec. U šturcu by se mohla použít klidně trojcestná. Doporučuji stáhnou tyhle papírové makety a vytisknout:
http://www.peco-uk.com/page.asp?id=tempc75 . Jak už tu zaznělo vhodnější je Code75 má to stejnou geometrii jako 100. Nejde jen o výšku kolejnice, ale především Peco Code100 má podstaně širší hlavy kolejnic - přirovnal bych to tomu když v TT Tillig používá kolejnice pro H0. Větší výška kolejnise dá zamaskovat částečně vhodnou povrchovkou, ale hlavy kolejnic musí být čisté.
Jinak podobné je tomuto, marvin to možná pozná, že je to pro nulku mám dojem v 8° stupňové geoimetrii Peco - déka cca 5m?: