Stránka 2 z 4

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: ned 05 úno, 2017 1:03 pm
od lahva
předpokládané zbrojení po odstranění kusé koleje

Obrázek

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: ned 05 úno, 2017 1:32 pm
od milan ferdián
Maziva přelož k naftě.Fasují se na konci zbrojení.Vodní jeřáb k popelu.Milan

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: ned 05 úno, 2017 2:31 pm
od lahva
milan ferdián píše:Maziva přelož k naftě.Fasují se na konci zbrojení.Vodní jeřáb k popelu.Milan


upraveno
Obrázek

mohl bych poprosit o znázornění, kde ještě by měl stát vodní jeřáb u staničních kolejí?

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: ned 05 úno, 2017 2:36 pm
od lahva
milan ferdián píše:Ještě pár drobných úprav......Kvůli posunu,výtažná kolej prodloužena a vložena kolejová spojka.Tím se velmi zjednoduší posun ve stanici směrem na vlečku.Milan


Ještě bych se rád vrátil k tomuto. Ono tam není moc místa a pokud bych to napojení vlečky takto udělal, vzdálenost od zhlaví mezilehlé stanice by pak byla kolem 20cm, což už není skoro nic na optické oddělení terénem. Bylo by špatně to tak nechat? Napojit to mezi první výhybku a angličana už je asi blbost, že?

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: ned 05 úno, 2017 4:39 pm
od milan ferdián
lahva píše:
milan ferdián píše:Ještě pár drobných úprav......Kvůli posunu,výtažná kolej prodloužena a vložena kolejová spojka.Tím se velmi zjednoduší posun ve stanici směrem na vlečku.Milan


Ještě bych se rád vrátil k tomuto. Ono tam není moc místa a pokud bych to napojení vlečky takto udělal, vzdálenost od zhlaví mezilehlé stanice by pak byla kolem 20cm, což už není skoro nic na optické oddělení terénem. Bylo by špatně to tak nechat? Napojit to mezi první výhybku a angličana už je asi blbost, že?

Vem si tužku a zkus pomyslně tužkou znázornit posun na vlečku a sám uvidíš :wink: .Milan

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: ned 05 úno, 2017 9:16 pm
od lahva
Provedl jsem změnu napojení vlečky

- nejprve podle té druhé úpravy, osobně by se mi zamlouvala víc, ale prostor mezi stanicemi se zúžil natolik, že by to opticky nešlo moc dobře rozbít

Obrázek

- pak podle prvotního návrhu, šturce jsou v místě, kde byly i původně, odkloněno o 2°za DKW, vlevo mi pa vznikl zároveň příjemný prostor na nějakou rampičku nebo tak něco :)

Obrázek

Zde jsem si nemohl odpustit znázornění půdorysu několika staveb, protože zúžení prostoru mezi staniční kolejí a vlečkou se mi zdálo velké. Staniční budova, kterou bych tu rád viděl (Domašov nad Bystřicí...srdcová záležitost, jsem moc rád, že ji někdo realizoval, snad to vyjde) a skladiště, která by připadla v úvahu. S umístěním skladiště jsem na vážkách, je možné aby bylo u té výhybky, tak jak je znázorněno i na vizualizaci?

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 10:20 pm
od lahva
Malinko jsem návrh učesal, sjednotil oblouky kde to šlo, tím minimalizoval i r310, vlečka je mírně odkloněna od stanice a snad už napojena správně a i souběžnost tratí už je minulostí :) celkově se mi to zdá OK a pokud mě nikdo ničím dalším nepostrčí, asi to už přenesu na žebra :)

Obrázek
Obrázek

pro větší rozlišení jsem aktualizoval odkazy v prvním příspěvku.

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 10:38 pm
od HonzaM
Předpokládám že to nebudeš dělat z těch kusových kolejí jak je to na schematu, ale z flexi kolejiva.

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 10:48 pm
od lahva
HonzaM píše:Předpokládám že to nebudeš dělat z těch kusových kolejí jak je to na schematu, ale z flexi kolejiva.


No, z kusového rozhodně ne, ale předpokládám použití podloží a prutů pro snadnější vedení tratě. Úplně to flexi podloží jen v místech, kde je to potřeba, např, spodní oblouk má teď r440.

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 11:06 pm
od Rocky_MK
Nemyslím, že je nutný odvrat u vlečky, která je zavážena po úvrati.
A flexi podloží doporučuju použít i při přechodu z roviny do zatáčky - zatáčku postupně utahovat.

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 11:33 pm
od lahva
Rocky_MK píše:Nemyslím, že je nutný odvrat u vlečky, která je zavážena po úvrati...


Dal jsem na Milanovo doporučení, v tomto si rád nechám poradit.

Rocky_MK píše:....A flexi podloží doporučuju použít i při přechodu z roviny do zatáčky - zatáčku postupně utahovat.


Až na to dojde, budu na to myslet, určitě to bude působit lepším dojmem při jízdě, než když se vozy začnou v jednom bodě lámat :) ... i když, kde to šlo, snažil jsem se rvát co největší poloměr

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 11:42 pm
od Rocky_MK
lahva píše:
Rocky_MK píše:Nemyslím, že je nutný odvrat u vlečky, která je zavážena po úvrati...


Dal jsem na Milanovo doporučení, v tomto si rád nechám poradit.

Tak to jako bych nic neřekl.

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 11:46 pm
od lahva
Rocky_MK píše:
lahva píše:
Rocky_MK píše:Nemyslím, že je nutný odvrat u vlečky, která je zavážena po úvrati...


Dal jsem na Milanovo doporučení, v tomto si rád nechám poradit.

Tak to jako bych nic neřekl.


Já to teda srovnal a odvrat udělal do odbočky, ale předpokládám, že to vyjde na stejno, nebo ne? :?:

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: úte 07 úno, 2017 11:49 pm
od lahva
pro zpestření ... na vycentrování rámů jsem si nechal vyrobit pár čepů podle známé předlohy ... vůle 0,05mm je snad dostatecna :P
Obrázek

Re: TT Lko 320x260

PříspěvekNapsal: stř 08 úno, 2017 5:41 am
od sidlo
A s jakou přesností budou vyvrtané díry pro připevnění těch čepů na rám?