Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
rzvlaky píše:. Inšpiroval som sa trošku pánom Ferdianom a spravil nový plán
rzvlaky píše: .. Inšpiroval som sa trošku pánom Ferdianom a spravil nový plán ...........
Jarda H. píše:rzvlaky píše: .. Inšpiroval som sa trošku pánom Ferdianom a spravil nový plán ...........
Tak nějak mi to připomnělo Milanovo první knihu, plánek č.51 - Domácí L-ko ?! Odbočná stanice tvaru "V", koncová stanice, dosti dlouhá viditelná trať, skrytá výhybna, SN. Plánek asi není nikde na netu, jen v knize !
hopeter píše:Už je ten návrh o moc lepší.
Ta koncová stanice vypadá dobře i s tou vlečkou.
Z odbočné stanice bych udělal mezilehlou tím , že bych tu trať do koncové napojil v tunelu. Samotnou stanici bych o jednu kolej zmenšil a tím bys získal cenný kousek délky staničních kolejí. Délce staničních kolejí by pomohlo i přesunutí vlečkového aerálu do středu kolejiště.
Ještě si ujasni epochu. Pokud to bude parní provoz tak aby k tomu bylo patřičné zbrojení. Pokud to bude smíšený provoz nebo dieselová trakce tak už můžeš ošidit výtopny a jejich příslušenství. Kolejivo vypadá , že bude Tillig nebo né ?
Znovu připomínám nepodceňuj provedení přístupu jak na viditelné části tak hlavně v podzemí. Abys dosáhl do vzdálenosti 1 metr tak musíš být štíhlý dvoumetrový opičák...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků