Můžeš přece dirigovat nákladní zátěž tak, aby při objíždění přívěšáku motorem byla vždy volná buď kolej u skladiště nebo aspoň jeden šturc. A případný posun s nákladním vozem (buď od skladiště nebo ze šturcu) nutný pro objetí přívěšáku můžeš udělat i s motorem.
Varianta 1: U skladiště stojí zetka, šturc u 1. koleje je volný. Motor nechá přívěs na 1. koleji, najede ke skladišti, odveze zetku přes vjezdové zhlaví na 1. kolej, odstrká přívěs do šturcu, objede po skladištní koleji na 1. kolej, vrátí zetku ke skladišti a zajede si do šturcu pro přívěs.
Varianta 2: Ve šturcu na konci 1. koleje stojí uhlák, skladištní kolej je volná. Motor odvěsí přívěs na 1. koleji, zajede do šturcu pro uhlák, nechá ho u skladiště a dokončí objetí přívěsu. Podle potřeby pak může celá souprava vrátit uhlák do šturcu.
3. variantu při obsazené skladištní koleji i šturcu u 1. koleje a volném "dřevěném" šturcu u skladištní koleje si můžeš cvičně vymyslet sám
Ve všech případech předpokládám, že do žádného z obou šturců ani ke skladišti neodstavíš víc než jeden vůz.
Ona je vlastně ještě varianta 4 - kombinací grafikonu a dirigování nákladní zátěže zařídit, aby se přívěšák v dopravně nikdy nesešel s odstavenou zátěží překážející jeho objíždění. Ale to u ajznbónu v oněch dobách asi bylo jen zbožné přání... Dnes by to zřemě problém nebyl.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.