milan ferdián píše:Problematická místa jsem zrušil.Pro oba skryťáky bude jen jediná vratná smyčka (cizí trať).Viditelnou odbočku jsem zrušil a vedlejší trať jsem jinak zakomponoval do cizí tratě.Vedením vedlejší tratě jsem se inspiroval na trati z Chomutova do Křimova.Prozatím jsem ponechal šířku prostředního rámu 1200 mm.
Milan
Pokud jsem správně pochopil, na tomto poslednim řešení je viditelná část čárkovaně - nebo se pletu? Kvůli snadnějšímu pochopení návazností, buď Milane tak laskav a označuj místa propojení skryté a viditelné části písmeny A, B, C, atd., případně ještě s rozlišením hlavní a vedlejší tratě, velká písmena pro hlavní trať, malá pro vedlejší, zhlaví v nádražích L a S, jako se používá v reálu. Usnadní to diskusi, aby bylo jasné o které zhlaví a které propojení se jedná. Koleje ve stanicích by se měly číslovat podle reálu, tedy lichá a sudá skupina.
Co znamená “hlavní trať - cizi dráha”?
Podle mého názoru by měla být více viditelná delší část hlavní tratě, kde bude na tomto kolejišti větší hustota provozu než na vedlejší trati, zejména v případě použití edysovy velmi jednoduché koncové stanice, kde bude provoz minimální.