Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Michal Šuhajda píše:Použil bych různé mosty. Jde-li o dvě různé tratě (hlavní/ lokálky) můžeš to různými mosty zdůraznit. Např. Nna hlavní trati byl v rámci zesilování svršku a spodku trati most již vyměněn, na lokálce dožívá starý orezlý příhradový most, přes který je navíc omezena rychlost pro nákladní vlaky.
Michal Šuhajda píše:Ahoj, Nesedí mi ten příkop/ potok. V plánku není. Pokud na potoku trváš, měl by se více zaříznout do terénu v podobě rokle, aby dotekl (třeba i přes kaskády) k dolní trati postupně a nikoliv padal vodopádem do propustku. Obecně bych omezil útesy na úkor svahu tam, kde to ke aspoň trochu možné.
Ohledně tvorby krajiny se mi zdá, že zbytečně kombinuješ dvě technologie. Buď bych dával sádru rovnou na předtvarované pletiva (letitá metoda), ale spíš bych purpěnu vytvarovanou překrýval jen papírovými ubrousky. Sádra je zbytečně těžká. Sám používám v některých případech pouze lepenkový skelet s krustou z papíru a vrchní ubrouskovou vrstvou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků