Kolejiště CHRPOV H0 od MF

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Kolejiště CHRPOV H0 od MF

Příspěvekod halflife » čtv 20 říj, 2016 10:27 am

Dobrý den všem,
rád bych sobě a svým dětem postavil kolejiště ve velikosti H0. Jelikož jsem omezen rozměry, vybíral jsem co nejmenší kolejiště, které splňuje mé představy (okruh a koncová stanice). Narazil jsem na návrh od pana Ferdiána, který se mi velice líbí, a zdá se, není moc složitý na stavbu.
Bohužel jsem úplný začátečník a se stavbou kolejiště nemá žádné zkušenosti (pominuli pokusy v 80-90 letech). Zkoušel jsem kolejiště překreslit ve WINTACK, ale snaha byla marná.
Kolejiště budu provozovat na DCC (zřejmě ROCO Z21). Rád bych vyžil ABC pro zastavování vlaků ve stanicích, DCC ovládání návěstí apod. Nemám zkušenosti, kam umístit oddělené úseky, návěstidla, rozpojovací koleje apod.
Tímto bych chtěl poprosit, zdali se mezi vámi najde někdo, kdo by mi plánek překreslil včetně 3D abych měl lepší představu ke stavbě. Za návrh rád zaplatím.
Určitě budu mít mnoho více dotazů a proseb, ale někde se začít musí :-) Připomínky, rady a náměty uvítám :-)

Děkuji.
Přílohy
Chrpov.jpg
halflife
 
Příspěvky: 59
Registrován: pon 14 říj, 2013 10:29 am

Re: Kolejiště CHRPOV H0 od MF

Příspěvekod hopeter » čtv 20 říj, 2016 2:52 pm

Kolejiště jsi si vybral hezké. S Wintackem ti moc nepomůžu , protože neznám kolejivo H0. Zkoušej to dál a ono se to poddá. Hlavně je důležité použít správný typ kolejiva , v H0 je spousta typů a tím i geometrií. V podstatě můžeš použít i jiný typ kolejiva než je na plánu ale k tomu se ti změní rozměry a budeš muset improvizovat. Pokud se ti koleje nepotkají přesně tak se s tím netrap a doladíš to flexikolejí.
Nejlépe když přesuneš vlákno do rubriky modelové kolejiště , vystavíš i nepovedený návrh a snad se najde pár kolegů co ti pomůžou.
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa