Dlouho jsem se odhodlaval ... no
pseudonavrh se odhodlam ukazat. Velky kolecka jsou spinace (kolo je cca 11mm, tzn 7mm dira + limec), mala kolecka jsou 5mm LEDky. U kazdeho zhlavi je RESET tlacitko, ktere ma za ukol shodit vsechna navestidla na stuj (posun zakazan). "Posun" ma byt prepinac menici vyznam volno (zelena) -> posun povolen opet pro navestidla na danem zhlavi.
"Rozpoj" je ovladani rozpojovacu; pri stisku zvednuta plosinka. Vedle je vystup z optosnimace umisteneho v miste rozpojovace; mel signalizovat, ze je nad rozpojovacem vozidlo.
Pult by mel pracovat v "rucnim" a "asistovanem" rezimu;
V rucnim rezimu vse nastavuje operator nezavisle na tom, ze muze vyprodukovat nesmysly. Pouze vyhybky se [asi] budou vzdy ovladat pomoci tlacitka cesty (ovlivni vicero vymen). U odjezdu zelena rozsviti volno/jizda do odbocky podle tvaru zhlavi - v pripadech kdy lze volit je pridano zlute tlacitko. Uvazuji o dodani zbylych tlacitek pro vyhybky aby v rucnim rezimu operator delal opravdu vse
V "asistovanem" rezimu bych pak nechal "elektroniku" rozsvecet navestidla podle postaveni vymen a naopak prestavenim vymeny resetovat navestidla z konfliktnich smeru na "stuj".
Feedback o pozicich vymen by se ukazoval 'oranzovymi' svetylky (vaham mezi stylem ukazanem na levem a pravem zhlavi); v pripade obsazeni useku se zhlavim by se postavena cesta zmenila na cervenou (na to je nazornejsi styl na levem zhlavi). Feedback o obsazeni "normalnich" useku by ukazovaly trojice cervenych diod. Feedback navestidla pak LEDka u ovladani navestidla.