Snad bys to nevzdával...
Pokud jsi dodržel výškové poměry tak by stoupání mělo být cca 1:25 což odpovídá 4 cm/metr. Alespoň tak to používá Milan u malých kolejišť TT. Teď při návrhu nového minikolejiště jsem měl taky pochybnost a tak jsem si udělal praktickou zkoušku. Naklonil jsem jedno kolejiště co má koleje +-0 na sklon 4 cm/m. Všechny krátké mašiny co mám v digitálu včetně startsetové dvounápravové rosničky utáhly při minimální rychlosti pět krátkých vagonů. Rovně bylo jen asi polovina tratě. Začátek a konec se jelo v R250 mm.
Zkontroluj uložení dvojkolí , u starších vagonů dělá divy instalace kovových dvojkolí a kovová ložiska.
Pokud ti někde vyskakují vozidla tak prověř geometrii kolejiva a případně kolečka nebo volnost spřáhel...
Na isopropyl je opravdu spolehnutí , nejlépe na hadřík co nepouští nitě. Jako test čistoty kolejí používám prst. Přejedu prstem po koleji a když na něm nemám černou čáru tak je čisto...
Jo a nezapomeň čistit místa dosednutí jazyků u výhybek. Tam se ráda usazuje špína a nepustí proud do jazyků.
Na nechtěné zastavování má také vliv jak jsou rovné koleje , hlavně přechody stoupání a jazyky výhybek. Pokud nejsou koleje rovné tak se stává , že jede mašina ne po čtyřech kolech ale jen po třech a chvilkama i po dvou.
Tož vydrž , další kolejiště už půjde samo...